Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
1409 1

Trưởng Bộ Phận Quản Gia (Executive Housekeeper)

  • Hạn nộp: 31/05/2025
  • Mức lương: 12 - 20 triệu

Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

JOB DESCRIPTION

JOB TITLE : EXECUTIVE HOUSEKEEPER

DEPARTMENT : Housekeeping

REPORTS TO : General Manager

DUTIES AND RESPONSIBILITIES

DUTIES AND RESPONSIBILITIES :

1. Responsible for the efficient day to day running of the Housekeeping department. Direct supervision of all staff.

2. Responsible for the efficient and cost effective roster of the Housekeeping staff.

3. Ensure adequate supplies of chemicals, replacement stock, stationery and guest supplies are on hand.

4. Responsible for the high standard of cleanliness of the entire hotel. This includes guest room, food and beverage outlets and all public areas of the Hotel.

5. Responsible for the condition and maintenance of guest rooms and other areas of the Hotel. Report any major damage and repairs required to GM.

6. Responsible for the training of new HSK staff, and the on-going training of all staff for their development.

7. To maintain proper records and storage of “Lost Property” items of the Hotel.

8. To control the dispatch and return of laundry (Guest, staff, ...).

9. To check and approve HSK staff’s time sheets. To submit to Accounts Department on due date for payroll preparation.

10. To ensure all special room requirements, all expressions from Hotel Management are prepared accordingly.

11. To be in close communication with Reception Desk for release of serviced room and special room allocation etc.

12. To liaise with Front Office Manager and Maintenance Manager to facilitate a high standard of service to Hotel patrons.

13. To liaise with General Manager and other H.O.D regarding “Spring Cleaning” or other major cleaning projects in the Hotel.

14. To be responsible for the availability and efficacy of pest control program.

15. To report any potential health safety and security hazards to General Manager.

16. To maintain an efficient, well presented and enthusiasm team who enjoy their work, are self motivated and care for the guest. Objectives should be to offer a standard of service that is consistent, professional, reliable and friendly.

17. To ensure that guest relation is maintained at the highest possible standard. This personalized service is to be extended when dealing with complaints.

18. In case of emergency, to ensure safety and security procedures are adhered to.

19. To assist the GM and the Senior Accountant on the preparation of HSK budget and monitor closely the cost line.

20. To always ensure master keys are insured to right people according to Security procedures.

Quyền lợi được hưởng

Many interesting benefits are waiting for you.

Yêu cầu công việc

Has experience working at least 5 years in hotel field.

Yêu cầu hồ sơ

- Please kindly send your CV via my zalo 0933979310
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 309b-311 Đường Nguyễn Văn Trỗi, Phường 1, Tân Bình, Ho Chi Minh City, Vietnam
  • https://parkroyalhotels.com
  • Khách sạn PARKROYAL Saigon, do Tập Đoàn PARKROYAL hotels & Resorts quản lý (trước đây là khách sạn Novotel Garden Plaza Saigon), K/S co 186 phòng và các dịch vụ khác như tổ chức tiệc cưới, hội nghị, hội thảo...

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo