Front Office/ Concierge Supervisor
- Đã tuyển xong
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Làm theo ca
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
21/08/2024 11:43
Mô tả công việc
- Maintain the highest level of safety, security and hospitality to our Residence owners.
- Schedule, supervise and reinforce the job specific protocols as outlines in the Ritz-Carlton Standard Operating Procedure Manual.
- Respond to Residence owners’ requests for information, special arrangements, or services (e.g., transportation, reservations, dry cleaning) by making arrangements or identifying appropriate providers.
- Respond to special requests from Residence owners with unique needs and follow up to promote satisfaction.
- Gather, summarize, and provide information to Residence Owners’ about vendors, surrounding area amenities, special events and activities.
- Answer, and process all calls, messages, requests, questions, or concerns. Contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Valet, Engineering, Housekeeping) as necessary to resolve call, request, or problem. Understand and assist with owners’ reservation services (HRS).
- Assist with scheduling of the elevator for move-in/out for Residence owners/tenants.
- Assist with Bell/valet services for owners when requesting for their vehicles. Perform Lobby ambassador tasks. Review shift logs/daily and maintain that all Residence owners are logged in systems.
- Serve as a departmental role model or mentor; follow up to confirm employee compliance with company standards and policies and external regulations.
- Assist management in scheduling, training, evaluating, motivating and coaching employees.
- Report accidents, injuries, Residence owners’ incidents and unsafe work conditions to manager; and complete safety training and certifications.
- Follow all company policies and procedures, ensure uniform and personal appearances are clean and professional, maintain confidentiality of proprietary information, and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all Residence owners according to company standards, anticipate and address Residence owners’ needs, assist individuals with disabilities, and thank Residence owners with genuine appreciation.
- Speak with others using clear and professional language, prepare and review written documents accurately and completely, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, support team to reach common goals, and listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Comply with quality assurance expectations and standards.
- Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
- Adhere to the highest standards of The Ritz-Carlton service excellence.
- Perform other reasonable job duties as requested.
Quyền lợi được hưởng
- Become a member of our Ladies and Gentlemen at the first legendary The Ritz-Carlton property in Vietnam
- Become a member of the leading global hotel company Marriott International
- Training and development courses from Marriott International
- Career development opportunities at all properties in the company
- Competitive attractive salary and remuneration
- Meal allowances
- Contribution to mandatory insurance based on 100% of salary, starting from the probation period
- 2 OFF days/ weeks; Annual leave and Paid leave on special occasions
- Gifts on special occasions
- Associate Discount Program on rooms and food at over 30 brands of Marriott International worldwide
- Associate Engagement Activities throughout the year
- Other benefits as per the company’s policy
Yêu cầu công việc
Qualification
• Relevant Diploma or Bachelor's degree
• 3 years experience in concierge guest services, front desk, or related professional areas and/or 1 year experience in a supervisory role
• Owning a valid car driver's license is advantageous.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 22-24 Phố Hàng Bài, phường Hàng Bài, quận Hoàn Kiếm, Hà Nội, Việt Nam
The Ritz-Carlton Residences Hanoi là Khu căn hộ hàng hiệu cao 8 tầng, bao gồm 104 căn hộ, tọa lạc tại trung tâm quận Hoàn Kiếm. Khu căn hộ sẽ được trang bị bể bơi trong nhà, phòng gym với tiện nghi xông hơi khô, phòng thư viện, phòng chiếu phim, khu vui chơi cho trẻ em cũng như phòng giải trí và bi-a. Với phương châm "Chúng tôi là các Quý Bà và Quý Ông phục vụ Quý Bà và Quý Ông", thương hiệu The Ritz-Carlton đồng nghĩa với chất lượng dịch vụ cao nhất trong ngành khách sạn. Tại hơn 100 cơ sở kinh doanh từng đạt giải thưởng trên toàn thế giới, các Quý Bà và Quý Ông của The Ritz-Carlton tạo ra những trải nghiệm đặc biệt đến nỗi sau khi khách lưu trú với chúng tôi rất lâu, trải nghiệm đó vẫn còn nguyên vẹn. Cùng với việc thu hút các nhân tài khách sạn hàng đầu thế giới, những người kiến tạo kỷ niệm; chúng tôi tin rằng mọi nhân viên đều thành công khi họ được trao quyền để chủ động sáng tạo, chu đáo và tận tâm. Khi gia nhập The Ritz-Carlton, bạn sẽ trở thành thành viên của tập đoàn Marriott International. Hãy ở nơi bạn có thể làm tốt nhất công việc của mình, bắt đầu mục tiêu của mình, thuộc về một tập thể tuyệt vời trên toàn cầu và trở thành phiên bản tốt nhất của chính bạn.
Thông tin liên hệ
- Ms. Hương