Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
37048 1

Guest Service Agent

  • Hạn nộp: 15/09/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận Ba Đình - Hà Nội
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
14/08/2024 09:07

Mô tả công việc

Purpose of Job / Job Summary:

Represents the hotel to the guest throughout all stages of the guest's stay. Determinate's a guest's reservation status and identifies how long the guest will stay. Helps guests complete registration cards and then assigns rooms, accommodating special requests whenever possible.

Verifies the guest's method of payment and follows established credit-checking procedures. Places guest and room information in the appropriate front desk racks and communicates this information to the appropriate hotel personnel

Key Responsibilities / Duties:

• Register guests and assigns rooms. Accommodates special requests whenever possible.

• Assists in pre-registration and blocking of rooms for reservations.

• Thoroughly understand and adheres to proper credit, check- cashing, and cash handling policies and procedures.

• Understands room status and room status tracking.

• Knows room locations, types of rooms available, and room rates.

• Uses suggestive selling techniques to sell rooms and to promote other services of the hotel.

• Coordinates room status updates with the housekeeping department by notification housekeeping of all checkouts, late checkouts, early check-ins, special requests, and day use rooms.

• Maintains guest room key storage, and maintains and supervises access to safe deposit boxes.

• Process guest check-outs.

• Performing cashier related functions like posting charges to guest accounts, raising paid out's, currency exchange,

• Uses proper telephone etiquette.

• Advise guest of any messages, mail, faxes, etc. received for them.

• Attends department meetings.

• Reports any unusual occurrences or requests Supervisor/ Manager.

• Knows all safety and emergency procedures, Is aware of accident prevention policies.

• Maintains the cleanliness and neatness of the front desk area.

Quyền lợi được hưởng

 Benefit: 

- Competitive salary with monthly performance bonus & incentive

- Uniform provided and free parking

- 12 annual leave/ year, 100% SI, HI & UI on actual salary

- International working environment.

- Year end bonus

Yêu cầu công việc

- Qualifications: vocational school graduation preferably in hotel management

- Experience: more than 01 year of experience

- Specific skills / abilities: Interpersonal skills, communication skill, problem solving, fluent English

- Personal qualities: Overall and detail oriented

Yêu cầu hồ sơ

CV is sent to HR department
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 25 - 99
  • Phòng 705, tầng 7, tòa nhà Daeha Business Center , 360 Phố Kim Mã, Ngọc Khánh, Ba Đình, Hà Nội, Vietnam
  • https://wilque.vn/vn
  • WIL’QUE là thương hiệu khách sạn đến từ Singapore. WIL’QUE hứa hẹn mang đến một không gian lưu trú tiện nghi, hiện đại và thân thiện. Bên cạnh thiết kế phòng khách sạn tiện nghi, mang đậm tính nghệ thuật hiện đại đan xen tinh thần truyền thống của phố cổ Hà Nội, WIL’QUE Cửa Bắc hướng tới dịch vụ tối ưu hóa trải nghiệm và tiện ích của du khách khi tới thăm thủ đô ngàn năm văn hiến.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu