Magic Operative (Operator)
- Hạn nộp: 30/11/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận 1 - TP HCM
Ca đêm
Tiền sảnh
Nhân viên
08/11/2024 11:46
Mô tả công việc
• Handle emergency calls immediately and relay comprehensive and accurate information, as required
Xử lý ngay các cuộc gọi khẩn cấp và chuyển tiếp thông tin toàn diện và chính xác theo yêu cầu
• Record and transmit guests in house information correctly, both Vietnamese and foreigner per law requirement
Ghi chép và truyền tải chính xác thông tin khách đến nhà, cả người Việt Nam và người nước ngoài theo yêu cầu của pháp luật
• Support Front Office to do Police Registration end of day to ensure all checked-in guests as registerred for Temporary Accommodation at our hotel as per requirement from Government
Hỗ trợ Lễ tân thực hiện Khai báo công an vào cuối ngày để đảm bảo tất cả khách nhận phòng đã đăng ký tạm trú tại khách sạn theo yêu cầu của Chính phủ
Quyền lợi được hưởng
Mức lương cạnh tranh
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
Được đóng đầy đủ các chế độ bảo hiểm: bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp, bảo hiểm y tế
- Get job-related professional training, opportunities for advancement.
Được đào tạo chuyên môn liên quan đến công việc, có cơ hội thăng tiến
- Professional and classy working environment.
Môi trường làm việc chuyên nghiệp và đẳng cấp.
Yêu cầu công việc
• Good communication skills, especially on the telephone
Kỹ năng giao tiếp tốt, đặc biệt là qua điện thoại
• Willingness to assist the Lobby and Reception team if required
Sẵn sàng hỗ trợ Tiền sảnh và Lễ tân nếu được yêu cầu
• Competent level of IT proficiency: MS Word, Excel and Power Point
Thông thạo công nghệ thông tin: MS Word, Excel và Power Point
• A degree or diploma in Hotel Management or equivalent
Có bằng cấp hoặc chứng chỉ về quản lý khách sạn hoặc tương đương
• A certificate of English (from CEFR B2 or Toeic 455 or Ielts 5.0 and above)
Có bằng cấp tiếng Anh (Bằng Châu Âu CEFR B2 hoặc Toeic 455 hoặc Ielts 5.0 trở lên)
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
Thành thạo các ngôn ngữ khác như Trung Quốc, Hàn Quốc, Nhật Bản là lợi thế
• Previous experience working in management position in an luxury hotel environment
Có kinh nghiệm làm việc ở vị trí quản lý trong môi trường khách sạn sang trọng
• Familiar with Property Management Systems; Opera system
Biết sử dụng hệ thống quản lý tòa khách sạn, phần mềm Opera
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- 11 Công Trường Mê Linh, Bến Nghé, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
Hilton is the leading global hospitality company, spanning the lodging sector from luxurious full-service hotels and resorts to extended-stay suites and mid-priced hotels. For nearly a century, Hilton has offered business and leisure travellers the finest in accommodations, service, amenities and value. Hilton is dedicated to continuing its tradition of providing exceptional guest experiences across its global brands. Our vision to fill the earth with the light and warmth of hospitality unites us as a team to create remarkable hospitality experiences around the world every day. And, our amazing Team Members are at the heart of it all!
Thông tin liên hệ
- Ms Trang