{Pullman Hai Phong}Duty Manager / Quản Lý Trực Ca
- Hạn nộp: 31/12/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Ngô Quyền - Hải Phòng
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
05/11/2024 17:19
Mô tả công việc
- Provides functional assistance and direction to all departments.
- Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
- Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel
- Responds to guest needs and resolves related problems
- Supervises and directs Reception & Bell team personnel.
- Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.
- Ensures VIPs guests receive special attention
- Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness and tidiness.
- Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
- Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
- Conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
- Provides input for Front Office meetings.
- Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.
- Checks billing instructions and monitors guest credit
- Analyses and approves discounts and rebates.
- Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
- Takes action with the Property Management Systems (OPERA) in emergency situation.
- Communicate problems, resolved or unresolved to your Supervisor at shift change over and document in log book
- Report daily activities in logbook
- Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales
- Fully conversant with all hotel emergency procedures
- When on night shift, performs duties per the Night Managers duties
- Is prepared to implement assigned tasks during emergencies such as fires, power failures and bomb threats
- Assists department manager to ensure departmental Risk Management Calendar actions are up to date as per monthly calendar schedule.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- Good writing skills
- Proficient in the use of Microsoft Office and OPERA
- Problem solving and organizational abilities
- Bachelor's Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
- 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô: 100 - 499
- 12 ( Cũ ) Trần Phú, phường Cầu Đất, quận Ngô Quyền, Hải Phòng, Vietnam
Khách sạn 5 sao Pullman Hải Phòng tọa lạc tại thành phố cảng sôi động, điểm kết nối chiến lược qua đường hàng không, đường sắt, đường biển và đường bộ - cánh cửa mở ra thế giới. Với vị trí thuận tiện trên đường Trần Phú, ngay cạnh dải vườn hoa trung tâm, chỉ 5 phút đi bộ từ Bảo tàng Hải Phòng và Nhà Hát Lớn thành phố, 15 phút từ Sân bay Quốc tế Cát Bi, Pullman Hai Phong Grand Hotel là điểm dừng chân lý tưởng của mỗi vị khách trong những chuyến công tác, nghỉ dưỡng. Với 364 phòng khách sạn, 6 nhà hàng & quán bar độc đáo, cùng các tiện ích Hội nghị & Sự kiện có sức chứa lên đến 1.020 khách, và những tiện ích mang thương hiệu Power Fitness và Pullman Spa, chúng tôi đang tìm kiếm các ứng viên tài năng tại các bộ phận: Kinh doanh & Tiếp thị, Bếp, Tài năng & Văn hóa (Nhân sự), An ninh, Kỹ thuật, Ẩm thực & Nhà hàng, Buồng phòng, Tiền sảnh, Spa, Trung tâm thể thao. Hãy trở thành một trong những thành viên đầu tiên của Pullman Hai Phong Grand Hotel để cùng chuẩn bị cho sự kiện khai trương sắp tới của khách sạn, bạn nhé!
Thông tin liên hệ
- Ms. Tô Thùy Linh - T&C Coordinator