Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
36044 1

{Pullman Hai Phong}Guest Service Agent/Nhân Viên Lễ Tân (Male only)

  • Hạn nộp: 31/12/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Ngô Quyền - Hải Phòng
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
05/11/2024 17:22

Mô tả công việc

1. Provide courteous and efficient service and if possible, respond to each and every guest request professionally and tactfully.
2. Give guest complete and immediate attention to any complaint and request.
3. Utilize the Property Management System (Opera), Key Card System, Passport Scanner, POS System, and maintain computer discipline at all times.
4. Be knowledgeable about daily hotel operations, room information, and other services.
5. Strictly follow all cash handling and banking procedures.
6. Perform guest registration, room assignment and accommodate special requests of all guests.
7. Seek opportunities to up-sell to achieve individual target and team target.
8. Perform check-in and check-out for guests in accordance with hotel standards.
9. Handle guest requests in professional manner, record accordingly and coordinate with other departments to ensure seamless services.
10. Report to the shift Supervisor or Duty Manager of guest complaints immediately. However, make efforts in handling minor complaints so as not to cause delays to the guest service at the Front Desk.
11. Check in guests accordingly to procedure. Registration form is to be filled out. All check-in must be updated in the system as soon as possible. All billing and special instruction to be clearly stated. All check-in is to be handled promptly and check-out must not short but efficient.
12. Handle room key cards accordingly to the procedure. Always monitor and recheck for security reasons.
13. Prepare for the arrival of individuals and groups (Reg. Card, Key Holder, Message, etc.)
14. Accountable for all mounts received and ensure that all amounts are properly remitted to the General cashier in line with the Standard Operating Procedures.
15. Complete reports at the end of the shift and attach all necessary supporting documents before submitting them to Accounting department.
16. Perform other tasks assigned by Supervisor and Upper Management.

Quyền lợi được hưởng

- Attractive wages and benefits, self- development through Accor Academy and e-learning platforms, career development opportunities

Yêu cầu công việc

1. One or two years' experience as a Front Desk Agent/ Receptionist in upscale hotels or equivalent.
2. Diploma in Hotel Management or related discipline, Bachelor's degree preferred.
3. Extensive knowledge of Opera system and POS software and Computer skills
4. Good command of English and Vietnamese
5. Open-mindedness.

Yêu cầu hồ sơ

Gửi HS qua hoteljob
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • 12 ( Cũ ) Trần Phú, phường Cầu Đất, quận Ngô Quyền, Hải Phòng, Vietnam
  • Khách sạn 5 sao Pullman Hải Phòng tọa lạc tại thành phố cảng sôi động, điểm kết nối chiến lược qua đường hàng không, đường sắt, đường biển và đường bộ - cánh cửa mở ra thế giới. Với vị trí thuận tiện trên đường Trần Phú, ngay cạnh dải vườn hoa trung tâm, chỉ 5 phút đi bộ từ Bảo tàng Hải Phòng và Nhà Hát Lớn thành phố, 15 phút từ Sân bay Quốc tế Cát Bi, Pullman Hai Phong Grand Hotel là điểm dừng chân lý tưởng của mỗi vị khách trong những chuyến công tác, nghỉ dưỡng. Với 364 phòng khách sạn, 6 nhà hàng & quán bar độc đáo, cùng các tiện ích Hội nghị & Sự kiện có sức chứa lên đến 1.020 khách, và những tiện ích mang thương hiệu Power Fitness và Pullman Spa, chúng tôi đang tìm kiếm các ứng viên tài năng tại các bộ phận: Kinh doanh & Tiếp thị, Bếp, Tài năng & Văn hóa (Nhân sự), An ninh, Kỹ thuật, Ẩm thực & Nhà hàng, Buồng phòng, Tiền sảnh, Spa, Trung tâm thể thao. Hãy trở thành một trong những thành viên đầu tiên của Pullman Hai Phong Grand Hotel để cùng chuẩn bị cho sự kiện khai trương sắp tới của khách sạn, bạn nhé!

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg