Assistant Sales Manager (Corporate) - Trợ lý Trưởng nhóm Kinh doanh (Corporate)
- Đã tuyển xong
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ hành chính
Kinh doanh & tiếp thị
Trưởng ca/ Giám sát
10/10/2024 10:22
Mô tả công việc
• Achieve daily targeted number of sales calls with effectiveness
• Plan a minimum of 2 site inspections/entertainment meetings per week to qualified potential accounts or new accounts
• Perform monthly review account profile on room nights production and average rate
• Monitor competitors’ rate strategy, account penetration and marketing activities to maintain a competitive edge
• Fully responsible of accounts under his/her management , including contracting, updating profile and renewing contracts
• Up-sell, cross-sell and promote Hotel facilities & services at every available opportunity in order to maximize sales revenue
• Responsible for contacting organizations, travel agents, associations and commercial companies in order to establish new contacts
• Ensures that all agreements made with groups are completed delivered satisfactorily by maintaining liaison with other hotel departments
Team Management
• Conduct performance review with the team under supervision
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Other Responsibilities
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
- Take 2 days off/week
- 100% social insurance payment based on salary from the first day of work
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor
- Opportunity to grow within your property and across the world
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
• Minimum of 2 years of experience in a similar capacity with proven track records
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language, fluently Vietnamese
• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
• Strong leadership, interpersonal and training skills
• Good communication and customer contact skills
• Service oriented with an eye for details
Yêu cầu hồ sơ
Cách thức ứng tuyển:
- Gửi hồ sơ trực tiếp trên trang web Hoteljob
- Điền mẫu đơn ứng tuyển tại phòng Nhân Sự: Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre – 83A Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội
- Mọi chi tiết xin vui lòng liên hệ với Phòng Nhân sự (024.38222800 – Máy lẻ 6503) trong giờ hành chính từ thứ 2 đến thứ 6 hàng tuần
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 83a Đường Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm District, Hanoi, Vietnam
- https://www.movenpick.com
Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tọa lạc tại quận trung tâm thủ đô. Với nét kiến trúc Pháp độc đáo cùng các trang thiết bị hiện đại và phong cách phục vụ chuyên nghiệp, khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tự hào là sự lựa chọn hàng đầu cho khách doanh nhân và khách du lịch nghỉ dưỡng. Năm 2019, khách sạn vinh dự đoạt Giải thưởng Khách sạn sang trọng thế giới 2019 do các tổ chức du lịch uy tín bình chọn.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự - Chuyên viên Phụ trách Tuyển dụng