Tax officer cum Admin - Kế toán thuế kiêm Hành chính
- Đã tuyển xong
- Mức lương: 8 - 12 triệu
Thông tin cơ bản
1
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ hành chính
Tài chính, kế toán
Nhân viên
21/11/2024 16:28
Mô tả công việc
• Daily reconcile the VAT output, Special Tax from Opera system vs Summary VAT generating from hotel Income
• Daily reconcile the VAT output from opera vs E invoice system to ensure they are balance.
• Ensure the daily VAT output invoice must be issue correctly by front office agent and other cashier outlets
• Monthly prepare the report of the VAT output, Input Declaration, Special Tax declaration, WHT, PIT and Import export tax declaration
• Reconcile the VAT, WHT, Special Tax, PIT and other kind of tax vs monthly payment to Tax authority to ensure fulfill obligation of company.
• Work with E Invoice vendor to ensure the deadline for HSM digital signature, contract, maintenance, and invoice integration in accordance with the changes of the new tax circular and decree
Administrator
• Receiving document transit from Finance and other departments
• Assist Financial Controller in renew maintenance and service contracts
• Arrange the Working roster for financial department
• File all balance sheet, journal vouchers, salary by monthly,
• File all admin financial documents such as contracts, CO, CQ, Guarantee documents…
Quyền lợi được hưởng
- Take 2 days off/week
- 100% social insurance payment based on salary from the first day of work
- Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
- Develop your talent through learning programs by Academy Accor
- Opportunity to grow within your property and across the world
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
• Minimum 1 year of experience in a similar capacity
• Good reading, writing and oral proficiency in English language. Fluently Vietnamese
• Proficient in MS Excel, Word, PowerPoint and relevant accounting systems
• Good communication skills
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
Yêu cầu hồ sơ
Cách thức ứng tuyển:
- Gửi hồ sơ trực tiếp trên trang web Hoteljob
- Điền mẫu đơn ứng tuyển tại phòng Nhân Sự: Khách sạn Mövenpick – 83A Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội
- Mọi chi tiết xin vui lòng liên hệ với Phòng Nhân sự (024.38222800 – Máy lẻ 6503) trong giờ hành chính từ thứ 2 đến thứ 6 hàng tuần
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 83a Đường Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm District, Hanoi, Vietnam
- https://www.movenpick.com
Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tọa lạc tại quận trung tâm thủ đô. Với nét kiến trúc Pháp độc đáo cùng các trang thiết bị hiện đại và phong cách phục vụ chuyên nghiệp, khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tự hào là sự lựa chọn hàng đầu cho khách doanh nhân và khách du lịch nghỉ dưỡng. Năm 2019, khách sạn vinh dự đoạt Giải thưởng Khách sạn sang trọng thế giới 2019 do các tổ chức du lịch uy tín bình chọn.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự - Chuyên viên Phụ trách Tuyển dụng