Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
10077 1

Purchasing Officer - Nhân viên mua hàng

  • Đã tuyển xong
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
21/09/2024 11:10

Mô tả công việc

• Ensure the timely procurement of all goods required by the hotel at the best available price and quality.

• Ensure the implementation of purchasing policies and procedures.

• Engage in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve cost savings without sacrificing quality.

• Support FC and Purchasing Manager in reviewing lower cost substitute materials with all departments if any

• Conduct periodic market surveys in association with the Departments concerned to determine and/or validate the availability and prices of market goods.

• Coordinate and liaise with the related Department on all matters relating to quality and reliability of delivery with respect to current and potential suppliers.

• Keep track of all outstanding purchase orders to ensure that goods are delivered on time.

• To visit and evaluate suppliers, to request quotations or bids, to negotiate prices and terms, to place orders, to resolve problems, to follow up any outstanding delivery and activate any payment with Hotel current suppliers and potential suppliers.

• To cultivate a sound relationship with the Hotel's suppliers.

• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Take 2 days off/week
  • 100% social insurance payment based on salary from the first day of work
  • Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
  • Develop your talent through learning programs by Academy Accor
  • Opportunity to grow within your property and across the world
  • Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities

Yêu cầu công việc

• Diploma education

• Minimum 1 years of purchasing experience in hotel industry

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language, Fluently Vietnamese

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

• Good communication skills

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work effectively and contribute in a team

Yêu cầu hồ sơ

Cách thức ứng tuyển:

- Gửi hồ sơ trực tiếp trên trang web Hoteljob

- Điền mẫu đơn ứng tuyển tại phòng Nhân Sự: Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre – 83A Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm, Hà Nội

- Mọi chi tiết xin vui lòng liên hệ với Phòng Nhân sự (024.38222800 – Máy lẻ 6503) trong giờ hành chính từ thứ 2 đến thứ 6 hàng tuần

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 83a Đường Lý Thường Kiệt, Hoàn Kiếm District, Hanoi, Vietnam
  • https://www.movenpick.com
  • Khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tọa lạc tại quận trung tâm thủ đô. Với nét kiến trúc Pháp độc đáo cùng các trang thiết bị hiện đại và phong cách phục vụ chuyên nghiệp, khách sạn Mövenpick Hà Nội Centre tự hào là sự lựa chọn hàng đầu cho khách doanh nhân và khách du lịch nghỉ dưỡng. Năm 2019, khách sạn vinh dự đoạt Giải thưởng Khách sạn sang trọng thế giới 2019 do các tổ chức du lịch uy tín bình chọn.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg