Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
32870 1

Resort Host/ Receptionist

  • Hạn nộp: 30/12/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Làm theo ca
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
26/11/2024 11:25

Mô tả công việc

1. Provides guest recognition at all times by interaction with guest on a continual a complete basis, ensures guest comfort and satisfaction.

2. Never says “no “to a guest and going out of your way to satisfy a guest request even if the item or service is

unavailable.

3. Uses guests first name as form off address, tries to recognize guest to create the better connection.

4. Records all guest complaints, guest comments, compliments, damage or loss of guest property, and other relevant information in the Resort Host Log Book. Reports all guest complaints, compliments and suggestions immediately to Managers.

5. To be fully conversant in all systems of Front Office operation.

6. Uses Opera guest history as a tool to become fully conversant with returning guests likes and dislike, previous

experiences, preferred activities, children’s names, F&B preferences. Etc.

7. Attends the daily Front Office briefings at beginning of your shift and the department monthly meeting.

8. To be fully conversant with all equipment and facilities in the department.

9. To be fully conversant with geographical, cultural, and historical aspects around the area, as well as be up to date on all tourist attractions, tours, shopping, and restaurants.

10. Has a sound working knowledge of the hotel’s daily and future functions and activities – luncheons, dinners,

cocktail parties, meeting, etc.

11. Serves the welcome drink, welcome towel and tea for arriving guest as well as presenting bracelet with the message from CSR activities;

12. Handles all guest inquiries.

13. Answers the telephone promptly and clearly in a friendly and courteous manner

14. Ensures that there exists an up to date and extensive selection of booklets, guides, maps and brochures for our guests.

15. Confirms flight booking and reservations for in house guests.

16. Sells and upsells hotel facilities.

17. Places a courtesy call to check in guest, within 30 minutes of check in inquiring of guest is comfortable and to offer any assistance required. Calls to be noted in Resort Host Log Book.

18. Be able to drive the buggy in transferring the guest.

19. Coordinates with concerns dept. to handle the guest requests, ensures every standard of services is met.

20. To meet with guests after check in to describe the resort facilities, put together their activity schedule, and give your utmost assistance if you could not brief during check in procedure.

21. To constantly be in contact with in house guests during their stay in any opportunities to check the guest satisfaction.

22. When necessary, to investigate all guest and associate accidents and report the circumstances to Management.

23. Inspects the hotel’s main entrance, corridor, and public areas on a daily basis and report finding in Resort Host Log Book.

24. To have a complete list of emergency telephone numbers and list of hotel’s emergency team at the Resort Host desk.

25. To be aware and respond to all hotel emergency situations, ensuring the safety of guests, associates and yourself by following the hotel’s policy and procedures for handling emergencies and remaining calm and being in control of the situation.

26. Ensure all VAT checks is printed out after the guest folio is closed.

27. Ensures the Front Office Operation in night time is under controlling.

28. Maintains good working relationship with all departments.

29. Completes any additional tasks assigned by the managers

30. Updates and practices with current information on emergency procedures relating to fire, theft, accident, medical emergency and other threats to hotel and guest security.

31. Provides assistance to guests in all hotel emergency evacuation and medical procedures.

32. Reports any potential health or safety hazards promptly to the Front Office Manager.

Quyền lợi được hưởng

- 100% lương trong thời gian thử việc.

- 45 giờ làm việc trong tuần, 02 ngày nghỉ ca hàng tuần.

- 100% phí phục vụ.

- 02 bữa ăn ca trong 01 ngày làm việc.

- Được hưởng những quyền lợi dành riêng cho nhân viên của Banyan Group như: Gói ưu đãi nghỉ dưỡng hàng năm tại các khách sạn của tập đoàn trên toàn thế giới; Ưu đãi sử dụng dịch vụ ăn uống; Đi công tác nước ngoài;…

- Được thường xuyên tham gia các khóa đào tạo của tập đoàn.

- Cơ hội thăng tiến và luân chuyển giữa các bộ phận trong khách sạn hoặc trong các khách sạn do Banyan Group vận hành.

- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN Việt Nam ngay sau khi hoàn thành thử việc.

- Gói Bảo hiểm sức khỏe bổ sung cho nhân viên trong thời gian làm việc tại khách sạn.

- Phụ cấp tiền nhà theo chính sách của khách sạn.

- Thưởng hàng năm theo chính sách của khách sạn.

- Hỗ trợ phương tiện di chuyển khi đi làm hàng ngày.

- Trang bị đồng phục theo quy định của khách sạn.

- 100% salary in probation time.

- 45 working hours per week, 02 days-off per week.

- 100% service charge.

- 02 duty meals per working day.

- Be entitled benefits for associates of Banyan Group as: BTHR Complimentary Accommodation each year at BG’s hotels all over the world; Discount on F&B service; Overseas Business Trip; etc.

- Attend frequently training courses of the group.

- Promotion and transfer/taskforce opportunities in the hotel or between sister hotels operated by Banyan Group.

- Attend Vietnamese Social Insurance, Medical Insurance, Unemployment Insurance as soon as completing probation.

- Additional Associate Health Insurance during the time working at the hotel.

- Housing allowance as the hotel’s policy.

- Annual Bonus as per the hotel’s policy.

- Daily Shuttle bus is provided to work.

- Uniform is provided as the hotel’s policy.

Yêu cầu công việc

1. Contributes to the morale and team spirit of the hotel by maintaining effective relationships with colleagues.

2. Performs additional duties as directed by supervisors.

3. Makes appropriate suggestions and recommendations to supervisors for the general improvement of the hotel.

4. Is fully conversant with al health and safety, fire and emergency procedures.

5. Maintains a high standard of personal hygiene, dress, uniform, and body language.

6. Is polite and professional in any situation where the image or reputation of the hotel is represented.

7. Attends meetings and training as required by managers.

8. Ensures that all activities are carried out honestly, ethically and within the parameters of Vietnamese law.

9. Interacts with guests actively soliciting feedback.

10. At least 1 year experience as the relevant position at 4 or 5 star international hotel/resort.

Yêu cầu hồ sơ

Liên hệ số điện thoại 0968 067 830 để biết thêm chi tiết.

Contact the phone number 0824 081 949 for more details.

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Đường Ven Biển, Ấp Ông Tô , xã Phước Thuận, huyện Xuyên Mộc, tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu, Vietnam
  • Dự án Angsana & Dhawa Hồ Tràm với 52 villa và 162 phòng khách sạn tiêu chuẩn 5 sao quốc tế được vận hành bởi Tập đoàn Banyan Tree của Singapore. Nằm trên cung đường ven biển của Hồ Tràm - thủ phủ du lịch của Bà Rịa-Vũng Tàu, Angsana & Dhawa Hồ Tràm là một trong những địa điểm lý tưởng để du khách nghỉ dưỡng và cảm nhận mọi giác quan. Angsana & Dhawa Ho Tram project with 52 villas and 162 room keys (5* international standard) is operated by Banyan Tree Group - Singapore. Located on the coastal road of Ho Tram - the tourism capital of Ba Ria-Vung Tau, Angsana & Dhawa Ho Tram is one of the ideal places for tourists to relax and feel all the senses.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg