FO Duty Manager
- Hạn nộp: 30/12/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Xuyên Mộc - Bà Rịa - Vũng Tàu
Làm theo ca
Tiền sảnh
N/A
28/11/2024 14:36
Mô tả công việc
2. Ensure the efficient operation of all Front Office departments at night.
3. Participate in all staff and training meetings as directed by the Front Office Manager.
4. Patrol all areas of the hotel checking security, housekeeping or maintenance needs.
6. Maintain information regarding current contract and rack rates.
7. Control and monitor the room inventory, handles overbooking during peak periods.
8. Conduct briefing with staff regarding VIP’s or group tour arrivals and special events and functions which will
occur during the shift.
9. Provide current information about hotel facilities, services and special events to Front Office staff as required.
10. Provide current information about tourist attraction, restaurants; entertainment facilities and current events in the local area to the Front Office staff as required.
11. Ensure hotel facilities and services are promoted to guests and visitors.
12. Handle guest requests and immediately assists with problems and complaints to create guest satisfaction.
13. Register any guest or staff problems or complaints shift record for the attention of the Front Office Manager
14. Ensure all credit adjustments and rebates are correctly accounted and recorded on a nightly basis.
15. Ensure all master folios are checked before the end of the shift.
16. Ensure night audit streams are administered efficiently and correctly according to hotel procedure and policy.
17. Check safety deposit box keys and report missing keys to Front Office Manager. 18. Maintain an awareness of hotel emergency procedures relating to fire, theft, accident, medical emergency and other threats to hotel and guest security.
19. Ensure rooms keys are checked and secured.
20. Provide assistance to guest in all hotel emergency evacuation and medical procedures.
21. Ensure high standards of personal appearance and hygiene, correct uniform and badge as outlined in the staff handbook for all Front Office staff under supervision.
22. Report any potential health or safety hazards promptly to the Front Office Manager.
23. Perform other duties as maybe requested by the Front Office Manager.
Quyền lợi được hưởng
- 45 giờ làm việc trong tuần, 02 ngày nghỉ ca hàng tuần.
- 100% phí phục vụ.
- 02 bữa ăn ca trong 01 ngày làm việc.
- Được hưởng những quyền lợi dành riêng cho nhân viên của Banyan Group như: Gói ưu đãi nghỉ dưỡng hàng năm tại các khách sạn của tập đoàn trên toàn thế giới; Ưu đãi sử dụng dịch vụ ăn uống; Đi công tác nước ngoài;…
- Được thường xuyên tham gia các khóa đào tạo của tập đoàn.
- Cơ hội thăng tiến và luân chuyển giữa các bộ phận trong khách sạn hoặc trong các khách sạn do Banyan Group vận hành.
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN Việt Nam ngay sau khi hoàn thành thử việc.
- Gói Bảo hiểm sức khỏe bổ sung cho nhân viên trong thời gian làm việc tại khách sạn.
- Phụ cấp tiền nhà theo chính sách của khách sạn.
- Thưởng hàng năm theo chính sách của khách sạn.
- Hỗ trợ phương tiện di chuyển khi đi làm hàng ngày.
- Trang bị đồng phục theo quy định của khách sạn.
- 100% salary in probation time.
- 45 working hours per week, 02 days-off per week.
- 100% service charge.
- 02 duty meals per working day.
- Be entitled benefits for associates of Banyan Group as: BTHR Complimentary Accommodation each year at BG’s hotels all over the world; Discount on F&B service; Overseas Business Trip; etc.
- Attend frequently training courses of the group.
- Promotion and transfer/taskforce opportunities in the hotel or between sister hotels operated by Banyan Group.
- Attend Vietnamese Social Insurance, Medical Insurance, Unemployment Insurance as soon as completing probation.
- Additional Associate Health Insurance during the time working at the hotel.
- Housing allowance as the hotel’s policy.
- Annual Bonus as per the hotel’s policy.
- Daily Shuttle bus is provided to work.
- Uniform is provided as the hotel’s policy.
Yêu cầu công việc
1. Contribute to the morale and team spirit of the hotel by maintaining effective relationships with colleagues.
2. Perform additional duties as directed by supervisors.
3. Make appropriate suggestions and recommendations to supervisors for the general improvement of the hotel.
4. Be fully conversant with al health and safety, fire and emergency procedures.
5. Maintain a high standard of personal hygiene, dress, uniform, and body language.
6. Be polite and professional in any situation where the image or reputation of the hotel is represented.
7. Attend meetings and training as required by managers.
8. Ensure that all activities are carried out honestly, ethically and within the parameters of Vietnamese law.
9. Interact with guests actively soliciting feedback.
10. At least 1 year experience as the relevant position at 4 or 5 star international hotel/resort.
Yêu cầu hồ sơ
Please contact the phone number 0824 081 949 for more details.
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Đường Ven Biển, Ấp Ông Tô , xã Phước Thuận, huyện Xuyên Mộc, tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàu, Vietnam
Dự án Angsana & Dhawa Hồ Tràm với 52 villa và 162 phòng khách sạn tiêu chuẩn 5 sao quốc tế được vận hành bởi Tập đoàn Banyan Tree của Singapore. Nằm trên cung đường ven biển của Hồ Tràm - thủ phủ du lịch của Bà Rịa-Vũng Tàu, Angsana & Dhawa Hồ Tràm là một trong những địa điểm lý tưởng để du khách nghỉ dưỡng và cảm nhận mọi giác quan. Angsana & Dhawa Ho Tram project with 52 villas and 162 room keys (5* international standard) is operated by Banyan Tree Group - Singapore. Located on the coastal road of Ho Tram - the tourism capital of Ba Ria-Vung Tau, Angsana & Dhawa Ho Tram is one of the ideal places for tourists to relax and feel all the senses.
Thông tin liên hệ
- Ms. Xuân - Giám đốc Nhân sự