Giám đốc Marketing - OTA platform
- Hạn nộp: 30/09/2022
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
1. Making the Marketing Plan: Build the marketing plan based on the company's strategy & direction.
2. Allocating, managing and controlling marketing's operating budget.
3. Implementing the marketing activities as planned: Orient, organize, check and supervise the implementation of the marketing activities of professional positions to ensure quality marketing activities. and progress.
4. Managing employees, evaluating the departmental activities and being responsible for marketing activities before the Board of Directors.
5. Organizing, building and managing activities of the Marketing Department.
6. Joining with the Board of Directors to build the plan to develop marketing strategiesJOB DESCRIPTION OF
7. Researching the marketing market, increasing the number of users on social networking sites.
8. Organizing, tracking and measuring the customer satisfaction.
9. Preparing the professional plans and reports as the request of the Board of Directors,
10. Advising and giving the suggestions to superiors and the Board of Directors of the Company on other issues in the field of expertise.
Quyền lợi được hưởng
- Dynamic and friendly working environment.
- Startup working environment with the global size
- Bonus based on the work performance.
- Outstanding performance bonus.
- Annual salary review.
- Clear career path & direction.
- Annual holidays and benefits according to the company's regulations.
- Attending the internal exciting activities: monthly birthdays, mini events, birthday, sick visits,
- Annual teambuilding.
- Leave of absence and other benefits as prescribed by the company
Yêu cầu công việc
- Age from 28 to 40.
- Education: University graduate or higher in Marketing, Communication - Journalism or Business Administration.
- Working experience: At least 05 years of experience in management positions, doing marketing, advertising, events.
- Experience in the tourism and e-commerce industry or OTA service industry, social network is an advantage.
- Experience in developing users on social networking sites.
- Fluent in English and office computers.
- Knowledge and practical experience in brand identity system.
- Knowledge of planning, analysis and evaluation.
- Knowledge of customer psychology, customer care, problem solving.
Yêu cầu hồ sơ

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
Tòa nhà HAHALOLO, 400/8B - 400/10 Ung Văn Khiêm, Phường 25, Quận Bình Thạnh, TP.HCM.
-
-
https:// https://www.hahalolo.com/
Hahalolo là nơi cung cấp dịch vụ du lịch trực tuyến (OTA - Online Travel Agent) và Thương mại điện tử (E-Commerce) trên nền tảng mạng xã hội. Là công ty đi đầu trong lĩnh vực mạng xã hội (Social Network) tại Việt Nam và trên thế giới, Hahalolo đã sở hữu và phát triển với hệ sinh thái đa dạng như: tour, vé máy bay, khách sạn, mua sắm trực tuyến,… Trong quá trình hơn 5 năm hình thành và phát triển đã giúp mạng xã hội Hahalolo ngày càng thấu hiểu về thị trường du lịch, mang đến những giải pháp đa dạng cho hoạt động kinh doanh của doanh nghiệp về du lịch, khách sạn, nhà hàng,... Giờ đây, mạng xã hội Hahalolo đã và đang trên đà không ngừng mở rộng. Với tầm nhìn chiến lược là công ty phát triển mạng xã hội du lịch & tích hợp tiên phong đầu tiên trên thế giới, Hahalolo luôn tìm kiếm những cộng sự khao khát với sứ mệnh mang đến cho người dùng toàn cầu những trải nghiệm mới mẻ và thú vị, tạo ra một sân chơi tiềm năng lành mạnh và đáp ứng mọi nhu cầu của cuộc sống.
Thông tin liên hệ
-
Nhân Sự
-