Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
16224 1

Training Executive

  • Hạn nộp: 29/01/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
14/12/2024 12:45

Mô tả công việc

• Coordinate and manage the implementation of hotel training in line with Hotel Policy and Procedure. Develop and maintain training resources and implement systems that promote growth and development and ensure we deliver the promise to all stake holders. Recruiting new associates according to headcount budget.

1. Update training notice board with all information on “what is happening in and outside hotel” and training information.

2. Assist all departmental trainers if necessary with their training.

3. Organize reward and certification programs.

4. Keep records of each individual associate on every training he/she attended of the hotel.

5. Create competitions or projects to sharpen skills and knowledge.

6. Organize in coordination with Manager of HR and Department Heads’ approved cross-training.

7. Coordinate departmental cross-training.

8. Facilitate total quality management.

9. Analyze training needs and deficiency.

10. Facilitate on request feedback sessions. Promote and train all associates.

11. Manage training and development.

12. Develop plans to conduct needs analyses and in-house training on a regular basis.

13. Design and maintain hotel training records or legislative on a regular basis.

14. Develop tools and systems to ensure training and development programs meet the hotel’s objectives.

15. Develop methods for evaluating cost-effectiveness of training programs.

16. Ensure that training and development are integrated into business plans and budgets, and targeted goals are identified and monitored.

17. Take part in the preparation and planning of department/unit/outlet goals and objectives.

18. Participate in the preparation of operating plans.

19. Monitor information and trends in the industry.

20. Consider political and social influences on business.

21. Discipline associates.

22. Determine and plan for future staffing needs.

23. Recruit associates.

24. Manage associates training and development using the Ascott Human Resources Management System.

25. Manage the planning and delivery of orientation programs.

26. Implement associates performance appraisals.

27. Provide ongoing advice and support to associates under your supervision.

28. Implement appropriate management practices that provide associates motivation and communication.

29. Provide one to one instruction to associates when required.

30. Manage cross cultural communication.

31. Maintain personal presentation to hotel and Ascott standards.

32. Prepare and maintain files, reports, letters, memorandums and other relevant business documentation.

33. Ensure all reporting and servicing deadlines are met in a timely basis.

34. Manage the completion of monthly and ongoing training reports.

35. Provide information as required regarding training records and attendance.

36. Carry out other tasks as directed by your supervisors.

37. Other tasks as assigned

Quyền lợi được hưởng

  • Professional working environment
  •  Attractive benefits that will be discuss directly during the interview

Yêu cầu công việc

  • University and above
  • Minimum 1-2 years relevant training & recruitment experience.
  • Ability to be resourceful, creative and maintain flexibility.
  • Ability to train, motivate, evaluate, mentor and direct associates and managers to meet desired ends.
  • Ability to manage by example.
  • Ability to maintain excellent relations with associates and maintain associate and guest confidentiality at all times.
  • Ability to create, implement and monitor hotel and associates goals, strategies and policies.

Yêu cầu hồ sơ

Contact with phone number: 0935 972 537 (Ms Linh)
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Khối phố An Bàng, phường Cẩm An, Hội An, Quảng Nam
  • CITADINES PEARL HOI AN Citadines Pearl Hoi An là dự án phức hợp gồm 364 phòng khách sạn, 218 căn hộ, 12 căn biệt thự cao cấp chuẩn 5*, kết hợp các hoạt động mua sắm, vui chơi giải trí, game club, bowling, rạp chiếu phim, dịch vụ ẩm thực Á - Âu, trung tâm hội nghị với sức chứa 1.000 khách, dịch vụ Spa, bể bơi ngoài trời rộng lớn... Tọa lạc ngay tại biển An Bàng - Top 100 bãi biển đẹp nhất thế giới. Dự án được đầu tư bởi Công ty CP Tri Việt Hội An, tư vấn và quản lý dự án bởi The Ascott Limited. Ascott là thành viên của Tập đoàn CapitaLand có trụ sở chính tại Singapore, là thương hiệu đẳng cấp tiên phong tại khu vực châu Á Thái Bình Dương trong lĩnh vực dịch vụ căn hộ từ năm 1984, và là nhà vận hành kinh doanh căn hộ dịch vụ hàng đầu thế giới.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg