Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
14682 1

Quản Lý Trực Ban / Duty Manager

  • Hạn nộp: 30/04/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Ngành nghề
Tiền sảnh
Cập nhật
18/03/2025 16:04

Mô tả công việc

  • Review and monitor shift logs/daily memo books and document pertinent information in logbooks. Contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Housekeeping) as necessary to resolve guest call, request, or problem. Process all guest check-ins by confirming reservations in computer system, verifying guest identity, requesting form of payment, assigning room, and activating and issuing room key. Sell a room/accommodation to guests without reservations based on availability. Ensure rates match market codes and that any exceptions are documented. Ensure checks that come from outlets (e.g., Health Club, Retail Shop) are scanned and charged to room.
  • Assist management in training, evaluating, counseling, disciplining, and motivating and coaching employees; serve as a role model and first point of contact of the Guarantee of Fair Treatment/Open Door Policy process. Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager; complete safety training and certifications. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others. Ensure adherence to quality expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 25 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive Salary
  • Service Charge
  • Free 02 meals per shift
  • Free laundry
  • Free parking
  • Insurance according to Law from starting
  • Training and Activity by Marriott

Yêu cầu công việc

  • Maintaining Guest Services and Front Desk Goals
  • Supporting Management of Front Desk Team
  • Ensuring Exceptional Customer Service
  • Managing Projects and Policies
  • Additional Responsibilities

Yêu cầu hồ sơ

  • Education: High school diploma/G.E.D. equivalent
  • Related work experience: At least 1 year of related work experience
  • Supervisory experience: At least 1 year of supervisory experience
Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 3c Đường Tôn Đức Thắng, Bến Nghé, District 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • Giống như các vị khách của chúng tôi, các cộng sự của Le Méridien® là những nhà thám hiểm sang trọng, nhà đổi mới đầy tinh tế và người giải quyết vấn đề giàu trí tưởng tượng. Thưởng thức cuộc hành trình và mở khóa chân trời chuyên nghiệp mới như là một phần của một cộng đồng trọn vẹn và hợp tác.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo