Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
16268 1

Villa Host/Nhân viên chăm sóc khách hàng Villa

  • Hạn nộp: 26/12/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận Ninh Kiều - Cần Thơ
Giờ làm việc
Làm theo ca
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
16/12/2024 12:49

Mô tả công việc

Job Responsibilities

• Guest information distributor in Azerai.

• Handling C/I and C/O, escort the guest to the room and accommodate special requests.

• Understand room status; know villa location, types, Villa availability and villa rate.

• Use suggestive selling technique to sell room and activities in or out of the hotel.

• Handling billing of the guest upon departure time.

• Understand all guest activities details to inform to the guest.

• Aware and take care flight tickets of the guest.

• Charging of guest activities.

General Operational Duties

• Understanding of all hotel facilities and operation times of spa & restaurant, culinary and housekeeping

• To always keep office area clean & tidy.

• To be aware of emergency procedures and always able to take proper action.

• Understand telephone courtesy.

• To always be punctual and arrive at work as scheduled.

• To maintain high standard of personal grooming and hygiene.

• To always work closely with other Front Office staff and Front Office Manager relating to guest services.

• To always maintain effective internal and external communication and make sure to handle all calls in a very courteous manner.

• To ensure good teamwork amongst staff in the department.

• To maintain high degree of morale within department.

• To attend meeting, briefing and training as assigned by department head.

• Ensure all equipment at the front desk is in order for operation.

• To ensure all policies and procedures are adhered to.

• To assume other duties as assigned by Villa Host Manager

• Coordinate guest special request with the appropriate department

• Develop a strong knowledge of hotel facilities in or out side of the surrounding town.

• Handling guest complaint, and follow up or refer to the appropriate person

Quyền lợi được hưởng

- International Working Environment

- Competitive benefit package per Azerai policy

- Completive salary, annual salary review

- Bonus: monthly service charge, 13th month salary

- Full Salary contribution for social insurance

Yêu cầu công việc

• Bachelor's Degree in Business and or Hospitality Management and Wellness Diploma

• One years' experience in a similar role in a 5 star hotel 

• Knowledge in Guest service experience are advantage

• Good communication and handle guest complain

• Fluently Opera System

Yêu cầu hồ sơ

Please kindly send CV (with picture) in English

Thank you for your interested in Azerai Can Tho opportunities.

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • 10 Sông Hậu, Cai Khe, Ninh Kiều, Cần Thơ, Vietnam
  • Azerai là thương hiệu khách sạn mới, mang lại sự sang trọng đơn giản, thiết kế hài hòa, dịch vụ chu đáo và ân cần, ở những địa điểm có vẻ đẹp độc đáo và nét văn hóa riêng. Azerai được hình dung đặc biệt dành cho những du khách giàu kinh nghiệm ngày nay: các cá nhân, các cặp đôi và gia đình tìm kiếm sự khác biệt, chất lượng và sự thoải mái với giá cả phải chăng. Tên Azerai được đặt theo từ 'caravanserai' của tiếng Ba Tư, là một nơi nghỉ dưỡng dành cho du khách được bao quanh bởi khuôn viên cây xanh.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg