Guest Experiences Manager
- Hạn nộp: 30/03/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Giờ hành chính
Resort/ Khu Du lịch
Tiền sảnh
26/02/2025 08:41
Mô tả công việc
• As the project leader, he/she should support GM to lead and grow all Guest Experience initiatives within the property
• Focus on guest satisfaction when identifying business improvement opportunities.
• Represent the guest voice within the hotel; centralize and analyses all available guest feedback concerning hotel products and services (directly from guest voice within the hotel; centralize and analyses all available guest feedback concerning hotel products and services (directly from guest and tools: VOG, Local Measure, Accor Customer Digital Card, Reservation…)
• Encourage staff to invite guest to answer to the hotel guest satisfaction survey.
• Fully master guest satisfaction tools to monitor and drive the Reputation Performance a Score ( RPS ) as well as Comp index
• Manage responses to all guest feedback, as per Accor Hotel’s recommendation.
• Share guest insights during morning briefing to GM, HOD and employees : negative as well as positive feedbacks (develop recognition of employees )
Quyền lợi được hưởng
- Tuyển dụng nhân viên có hộ khẩu toàn quốc, hỗ trợ chỗ ở (Staff House) và 3 bữa ăn cho nhân viên (Staff Canteen)
- Tham gia các phong trào, hoạt động dành cho nhân viên hàng tháng
- Hưởng 100% Service charge trong thời gian thử việc
- Làm việc trong môi trường tiếng anh quốc tế, gia tăng khả năng ngoại ngữ
- Được giảm giá phòng toàn cầu cho nhân viên Accor, cơ hội đào tạo phát triển năng lực bản thân
Yêu cầu công việc
- Kinh nghiệm liên quan
- Tiếng anh giỏi
Yêu cầu hồ sơ
Zalo: 038 9999 327

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Bãi biển Ông Lang, Khu du lịch sinh thái Cửa Cạn, xã Cửa Dương, đảo Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang.
-
Movenpick Resort Waverly Phu Quoc
Thông tin liên hệ
-
Mr. Goc - Recruitment
-