Guest Experience Officer / ( Nhân viên chăm sóc khách hàng)
- Hạn nộp: 30/04/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Làm theo ca
Kinh doanh & tiếp thị
Nhân viên
19/04/2025 08:57
Mô tả công việc
2. Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity.
3. Assist GSA to introduce information to guest (hotel information, cable car service….) at busy time.
4. Welcome guest at Cable Car station and assist guest to check in.
5. Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation for VIP Guests.
6. Escort Gold, Platinum and VVIP from BNC (if requested) from Station 5 to hotel for a full welcome impression to guests.
7. Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Frequent Flyers Programs, and also Accor Loyalty programs.
8. Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty.
9. Manager if he/she unable to assist.
10. Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service (assist for transportation, check for feedback, greet VIP guests at cable car on departure).
11. Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read fax, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems.
12. Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times.
13. Provide feedback from Guests to Guest Experience Manager & Front Office Manager for action.
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary offerred / Mức lương cạnh tranh.
- Professional working environment / Môi trường làm việc chuyên nghiệp.
- Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group / Cơ hội tiếp cận đa dạng các chương trình đào tạo do Khách sạn & Tập đoàn tiến hành.
- Free shuttle from Da Nang city / Xe đưa đón từ trung tâm TP Đà Nẵng.
Yêu cầu công việc
1 years related experience or an equivalent combination of education and experience.
1 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực liên quan
Yêu cầu hồ sơ
Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to zalo: 0869 963 418
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô: 100 - 499
An Son hamlet, Hoa Ninh commune, Hoa Vang district, Da Nang city
-
-
https://www.accorhotels.com/www.mercure-danang-banahills-french-village.com
MERCURE – A Brand of ACCORHOTELS GROUP, the leading hotel management group all over the world. Hotel with individuality, passion for service and committed to quality and guest satisfaction. Mercure – Một thương hiệu của tập đoàn quản lý khách sạn hàng đầu thế giới - Accorhotels. Khách sạn với cá tính, với niềm đam mê và cam kết về chất lượng dịch vụ cũng như sự hài lòng của khách hàng. Join Mercure Danang French Village Bana Hills – Join a team of warm and friendly professionals who will share the love for Hospitality! Gia nhập Mercure Danang French Village Bana Hills – Gia nhập đội ngũ những nhân viên thân thiện,ấm áp, chuyên nghiệp – Những con người sẵn sàng chia sẻ tình yêu đối với ngành dịch vụ Khách sạn!
Thông tin liên hệ
-
Talent & Culture Department
-