Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
24079 1

Training Manager/ Assistant Training Manager

  • Hạn nộp: 30/11/2024
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Côn Đảo - Bà Rịa - Vũng Tàu
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Ngành nghề
Hành chính, nhân sự
Vị trí
Đào tạo viên
Cập nhật
25/10/2024 08:33

Mô tả công việc

We are looking for an experienced Training Manager/ Assistant Training Manager to devise our organizational training strategy, oversee its implementation and assess its outcomes. You will identify training and developmental needs and drive suitable training initiatives that build loyalty to the firm.

Training Manager/ Assistant Training Manager responsibilities include enhancing employees’ skills, performance, productivity and quality of work.

  • Identify training and development needs through job analysis, appraisal schemes and regular consultation with department heads, human resource and General Manager.
  • Work in a team to design and expand training and development programmes based on the needs of the resort and hosts.
  • Plan, develop and provide training and host development programs using knowledge of the effectiveness of methods such as classroom training, demonstrations, on-the-job trainings, meetings, role plays, scripted service verbiages and workshops.
  • Avoid any extra expense to be incurred on training and training materials; strictly adhere to the budget obligations.
  • Evaluate instructor performance and the effectiveness of training programs, providing recommendations for improvement.
  • Conduct or arrange for orientation programs, ongoing technical training and personal development classes for hosts.
  • Confer with management and conduct surveys to identify training needs based on projected requirements.
  • Develop and organize training manuals, multimedia visual aids and other educational materials.
  • Amend and revise programmes as necessary, in order to adapt to changes occurring in the work environment.
  • Analyse training needs to develop new training programs or modify and improve existing programs.
  • Make annual training plan and training calendar for individual departments with action plans.
  • Make daily, weekly, monthly training reports providing feedback to the General Manager, Human Resources Manager of respective departments.
  • Interacts with individuals outside the hotel including, but not limited to training association members, training, and personnel staff from competitor hotels and other members of the local community.
  • Coordinates functions and activities with other department heads and department trainers.
  • Other tasks assigned by Human Resources Manager

Quyền lợi được hưởng

1. Salary and Allowances/Lương và các chế độ khác


Full Salary & monthly Service Charge in probation period./100% Lương và tiền dịch vụ trong thời gian thử việc
Monthly meal allowance./Phụ cấp tiền ăn hàng tháng
Support to relocation allowance by ranks./Hỗ trợ chi phí nhận việc.
Home Visit allowance/Phụ cấp về thăm nhà.
2. Benefits/Các chế độ Phúc lợi


Supported housing staff with full amenities and entertainment area./Hỗ trợ nhà ở nhân viên với đầy đủ trang thiết bị
Support shuttle bus to Hotel./Xe đưa đón nhân viên
Support for 2 meals during the work shift./Hỗ trợ 2 bữa ăn trong ca làm việc.
Uniforms are provided according to Hotel standards./Được cung cấp đồng phục làm việc.
International working environment, join courses of Hotel Standard/Môi trường làm việc quốc tế và được tham gia các khóa học theo tiêu chuẩn Khách sạn.
3. Insurance policy/Chính sách bảo hiểm


Insurance according to the provisions of Labour law/Được đóng bảo hiểm dựa theo quy định của luật lao động.
24/7 accident insurance/Bảo hiểm tai nạn 24/7

Yêu cầu công việc

1. Knowledge & Experience/Kiến thức và kinh nghiệm.

 Bằng cử nhân/ cao đẳng chuyên ngành Quản lý Nhà Hàng và Khách sạn hoặc chuyên ngành liên quan.
Bachelor’ s or College’s degree equivalent in Hotel Management or related field
 3 năm kinh nghiệm tại vị trí tương đương hoặc từ cấp giám sát, hoặc sự kết hợp tương đương giữa quá trình học thuật và kinh nghiệm liên quan đến công việc.
3 years of relevant experience or similar supervisory role, or an equivalent combination of
education and work-related experience.
 Tiếng Anh: khả năng viết và giao tiếp tốt.
English: good writing and communication skills

2. Competencies/Các năng lực cần thiết.

CÁC NĂNG LỰC CƠ BẢN - NĂNG LỰC CƠ BẢN CẦN THIẾT ĐỂ HOÀN THÀNH CÁC CÁC HOẠT ĐỘNG CÔNG VIỆC CƠ BẢN.
BASIC COMPETENCIES - FUNDAMENTAL COMPETENCIES REQUIRED FOR

ACCOMPLISHING BASIC WORK ACTIVITIES.
 Kỹ năng sử dụng máy tính cơ bản - Có thể sử dụng các phần cứng và phần mềm cơ bản ( ví dụ : máy tính cá nhân, phần mềm xử lý văn bản, lướt trình duyệt v.v…)
Basic Computer Skills - Uses basic computer hardware and software (e.g., personal computers, word processing software, Internet browsers, etc.).
 Lập luận toán học - Thể hiện khả năng cộng, trừ, nhân chia một cách nhanh chóng, chính xác và được phép trong việc giải quyết các vấn đề liên quan đến công việc.
Mathematical Reasoning - Demonstrates ability to add, subtract, multiply, or divide quickly, correctly, and in a way that allows one to solve work-related issues.
 Khả năng nói - Thể hiện khả năng nghe và hiểu các thông tin và các ý tưởng trình bày thông qua các câu từ và lời nói.
Oral Comprehension - Demonstrates ability to listen to and understand information and ideas presented through spoken words and sentences.
 Khả năng đọc hiểu - Thể hiện sự hiểu biết về các câu và đoạn văn đã viết trong các tài liệu liên quan đến công việc.
Reading Comprehension - Demonstrates understanding of written sentences and paragraphs in work-related documents.
 Khả năng viết - Giao tiếp hiệu quả bằng văn bản phù hợp đến từng đối tượng khác nhau.
Writing - Communicates effectively in writing as appropriate for the needs of the audience

Yêu cầu hồ sơ

Vui lòng gửi Cv cho Bộ phận Tuyển dụng của chúng tôi bằng các cách sau :

Số điện thoại : 0254.3837.888

Nộp hồ sơ trực tiếp tại trang chủ Khách sạn của The Secret Côn Đảo trên Website Hoteljob.vn.

Lưu ý: Bộ phận Tuyển dụng sẽ chỉ liên hệ với các ứng viên được chọn.

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô: 100 - 499
  • Số 08 Tôn Đức Thắng, Thị Trấn Côn Đảo, Huyện Côn Đảo, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu
  • https://thesecretcondao.com/
  • The Secret Con Dao is the first property to be owned and managed directly by the AKYN Hospitality Management Group. Perched on a pristine stretch of Con Dao coastline, in the heart of Con Dao’s charming town and many attractions, The Secret Con Dao offers an enchanting escape with sparkling sea views, stylish hotel rooms, captivating meeting venues and delightful dining options. Hints of Con Dao’s storied heritage are complemented with tasteful contemporary design and environmental-friendly processes, protecting this cherished seaside destination and offering an unforgettable guest experience immersed in rich local culture.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg