Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
23193 1

Guest Relation Manager

  • Hạn nộp: 14/02/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Huyện Phú Quốc - Kiên Giang
Giờ làm việc
Giờ hành chính
Cập nhật
14/01/2025 08:19

Mô tả công việc

  • Provide upscale guest service experiences for clients throughout their stay
  • Ensure clients are properly greeted upon their arrival
  • Monitor daily bookings and ensure assigned rooms are prepared prior to check-in
  • Coordinate luggage collection and storage
  • Oversee check-in and check-out procedures, including reservations and financial transactions
  • Promptly address guests' requests, like in-room dining
  • Actively listen to and resolve complaints
  • Ensure special guests, like disabled people, elderly, children and VIPs, receive personalized services
  • Coordinate and manage communication between guests and staff and follow up to ensure we resolve customer concerns
  • Inform clients of our hotel services, including breakfast and dining options
  • Promote all hotel amenities, conveniences and programs offered
  • Manage guest relations team (including Receptionists and Concierges) to ensure we comply with all standards and operating procedures
  • Appraise team's performance and produce regular reports
  • Liaise with other departments to provide an overall comfortable guest experience.
  • Examine daily duties, assign tasks and check on progress
  • Analyze customer feedback from hotel guestbook and online reviews and suggest ways to improve ratings
  • Recommend local tourist spots, including places to dine, shop and sight-see
  • Establish friendly relationships with regular hotel clients

Quyền lợi được hưởng

  • Very Attractive Salary
  • Working under Accor working environment
  • Free Accommodation and 3 meals per day
  • Attractive salary + service charge
  • Activity: Birthday, Year End Party, Football, Volleyball...
  • Training programs from Accor hotels Acadamy
  • International working environment
  • Accor hotels room rates benefit

Yêu cầu công việc

  • Accor Background is a must
  • Proven work experience as a Guest Relations Manager, Hotel Manager or similar role
  • Understanding of all hotel management best practices and relevant laws
  • Proficiency in English; knowledge of other languages is a plus
  • Customer service drive with outstanding communication and active listening skills
  • Excellent problem-solving and multitasking skills
  • Leadership skills along with the ability to motivate a team into high performance
  • Ability to work flexible hours
  • Strong sense of responsibility and a professional presentation
  • BSc degree in Hospitality Management, Tourism, Business Administration or relevant field

Yêu cầu hồ sơ

English CV

Zalo: 038 9999 327

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • Bãi biển Ông Lang, Khu du lịch sinh thái Cửa Cạn, xã Cửa Dương, đảo Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang.
  • Movenpick Resort Waverly Phu Quoc

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg