Duty Manager - Quản lý trực ca
- Hạn nộp: 30/10/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa
Làm theo ca
Tiền sảnh
Trưởng ca/ Giám sát
26/09/2024 13:40
Mô tả công việc
• Provides functional assistance and direction to all departments.
• Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.
• Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel.
• Responds to guest complaint and needs and then resolves related problems
• Supervises and directs Front Office department
• Ensures VIPs receive special attention
• Patrol and Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness.
• Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.
• Monitors and audit appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.
• Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.
• Checks billing instructions and monitors guest credit
• Analyses and approves discounts and rebates.
• Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control
• Takes action with the Property Management Systems (PMS) in emergency situation.
• Fully conversant with all hotel emergency procedures.
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
• Direct managing Guest Service Executive / Guest Service Supervisor / Concierge / Bellman
• Indirect managing Guest Relations Officer / Guest Relations Supervisor
• Other tasks shall be assigned by management team
Quyền lợi được hưởng
- Benefit according labor law and company regulations.
- Discuss detail when Interviewing.
Yêu cầu công việc
• Be charming by being approachable, having confidence and showing respect.
• Stay in the moment by understanding and anticipating guests’ needs, being attentive and taking ownership of getting things done.
• Make it memorable by being knowledgeable, sharing stories and showing your style to create moments that make people feel special.
• Excellent communication skills to both external and internal guests.
• Good at English speaking, reading and writing skills.
• Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.
• Problem solving and organizational abilities.
• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
• 2 year experiences in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Us:
Phone: 02583 989 495
0911.899.258
Address: The Anam, Long Beach, Northern Peninsula Cam Ranh, Cam Hai Đong ward, Cam Lam town, Khanh Hoa province.
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Lô D3, KDL Bán Đảo Cam Ranh, Cam Hải Đông, Cam Lâm, Khánh Hòa
THE ANAM RESORT CAM RANH - Công ty TNHH MTV Biển Đông Bãi Dài là một trong các doanh nghiệp thuộc Tập đoàn The Anam. Hiện nay, The Anam Group đang điều hành và quản lý một số doanh nghiệp trong lĩnh vực dịch vụ hàng không, du lịch, khách sạn tại các nước Châu Âu và tại Việt Nam. THE ANAM RESORT CAM RANH được biết đến là một trong những khu nghỉ dưỡng đạt tiêu chuẩn 5 sao được yêu thích tại Việt Nam và thế giới, với lối kiến trúc Đông Dương đặc trưng và dịch vụ nghỉ dưỡng đẳng cấp. Công ty định hướng xây dựng và phát triển đội ngũ nhân sự tài năng, nhiệt huyết để cùng đồng hành và phát triển của The Anam.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự