Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
14682 1

Tổng đài viên / Guest Service Center Agent

  • Hạn nộp: 30/04/2025
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
1
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Ngành nghề
Tiền sảnh
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
18/03/2025 16:28

Mô tả công việc

Operate telephone switchboard station in order to answer telephone calls. Process guest requests for wake up calls, screening calls, and other requests related to placing or receiving telephone calls. Advise guest of any messages (e.g., phone call, mail) received for them, and send to room if required. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Receive, record, and relay messages accurately, completely, and legibly. Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.g., Bell person, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been met to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest. Assist guests with accessing the internet.

Quyền lợi được hưởng

- Attractive Salary

- Service Charge
- Free 02 meals per shift
- Free uniforms
- Free Parking
- Insurance according to Law from onboarding
- Training and Activity by Marriott

Yêu cầu công việc

- Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.

Communications:
- English Language Proficiency
- Listening
- Writing
- Telephone Etiquette Skills
- Applied Reading

Yêu cầu hồ sơ

Education: College degree 

Experience: Previous experience is preferred but not as a must

Chia sẻ:

Nộp hồ sơ ứng tuyển

Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Tải lên từ máy tính

Hồ sơ mẫu Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 3MB

Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 3c Đường Tôn Đức Thắng, Bến Nghé, District 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • Giống như các vị khách của chúng tôi, các cộng sự của Le Méridien® là những nhà thám hiểm sang trọng, nhà đổi mới đầy tinh tế và người giải quyết vấn đề giàu trí tưởng tượng. Thưởng thức cuộc hành trình và mở khóa chân trời chuyên nghiệp mới như là một phần của một cộng đồng trọn vẹn và hợp tác.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo