Guest Relations Officer (Taiwanese citizenship)
- Hạn nộp: 28/02/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận 1 - TP HCM
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Nhân viên
14/02/2025 08:00
Mô tả công việc
To respond to any inquiries/requests/problems and follow up with guests to ensure their satisfaction.
To provide personalized service to all VIP guest during their stay.
To prepare VIP arrival one day before to ensure that amenities in the room are set up and be ready to welcome guests the following day.
To welcome and escort VIPs to the reception counter to check in; ensuring that all data and special requests (if any) are fully input into Opera system.
To assist Front Desk colleagues to speed up check-in, check-out process and to ensure proper coverage and prompt guest service.
To get the business card or e-mail of guest when checking in for further contact; build rapport during time of guest check in to anticipate their needs and acting on them whenever possible.
To note the events & functions of the day to guide guest accordingly.
To credit points for loyalty programs of our Okura Nikko Hotel Management.
To record and report the problems concerning the guest to Duty Managers in Daily Guest Service Logbook.
To contact guest through email or phone regarding guest lost and found.
To contact guest for agreement of any late charges after guest check out.
To inform to all relevant departments in case of having any guests with special needs for taking care necessarily.
To coordinate closely with relevant departments to solve guest problem and report to
Duty Manger of that working shift accordingly.
To attend Hotel and Departmental meetings and training sessions fully.
To comply with Hotel’s health, safety and hygiene policy.
To maintain a high standard of personal hygiene and grooming.
To perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Net competitive salary
Monthly service charge
13th month salary
Free hotel accommodation
18 days of AL
11 Public holidays with full pay
Free breakfast at ADD Restaurant
Full board duty meals at the Staff Canteen
Free usage of Gym, Swimming Pool, Sauna facilities
HSKP + LD service
Uniforms to be provided
1 round air ticket (economy class) for every 12 months of service
1 Outing trip per year
Training opportunities for personal growth in an international 5 star hotel
Yêu cầu công việc
Working location: HCMC, Vietnam
Taiwanese citizenship
University Degree with Major in Hospitality – Able to provide the Certificate
3 years of working experience in positions similar to Hotel Guest Relations outside Vietnam – Able to provide the Certificate
Fluency in English (both written and spoken)
Good MS Office skills
Yêu cầu hồ sơ
Best way to apply for Jobs: The applicant can select the most effective methods for each specific case to contact us.
Apply online through the website
https://www.hotelnikkosaigon.com.vn/career.phpNộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
235 Đường Nguyễn Văn Cừ, Nguyễn Cư Trinh, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
-
-
https://www.hotelnikkosaigon.com.vn
Khách sạn Nikko Saigon thuộc quyền sở hữu của Công ty Cổ phần Fei Yueh Việt Nam (100% vốn Đài Loan) và được quản lý bởi Công ty TNHH Quản lý Khách sạn Okura Nikko (Nhật Bản) thông qua hợp đồng quản lý. Khách sạn Nikko Saigon nằm trong quần thể tòa nhà bao gồm Royal Centre, Trung tâm mua sắm Now Zone và Khách sạn có địa chỉ tại số 235 Nguyễn Văn Cừ, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Để đảm bảo sự hài lòng và gắn bó lâu dài của thành viên, Khách sạn Nikko Saigon chú trọng đến việc xây dựng các chính sách phúc lợi cho thành viên khi ứng tuyển làm việc tại đây. Các phúc lợi này không chỉ giúp cải thiện chất lượng cuộc sống của thành viên mà còn tạo động lực cho sự cống hiến và phát triển trong công việc. Khách sạn Nikko Saigon luôn chú trọng đến việc trả lương công bằng và hợp lý đúng hạn, tương xứng với năng lực và đóng góp của mỗi thành viên. Những thành viên tại Khách sạn Nikko Saigon được hưởng các chế độ bảo hiểm đầy đủ theo quy định của pháp luật trong thời gian thử việc. Đồng thời, khách sạn cũng hỗ trợ các thành viên trong việc chăm sóc sức khỏe định kỳ, khám sức khỏe hàng năm tại các cơ sở y tế uy tín, giúp đảm bảo sức khỏe cho người lao động. Các chế độ nghỉ phép và nghỉ lễ theo Bộ luật Lao động, Khách sạn Nikko Saigon cũng cung cấp các chế độ ăn uống cho thành viên trong suốt ca làm việc, bao gồm bữa ăn sáng, trưa và tối tại khu vực dành riêng cho thành viên. Bên cạnh đó, khách sạn còn có không gian nghỉ ngơi đầy tiện nghi, giúp mọi người có thể thư giãn trong thời gian giải lao. Ngoài ra, hằng năm khách sạn còn tổ chức cho tất cả các thành viên chuyến đi chơi thư giãn ở các khu Resort sang trọng nhất. Khách sạn Nikko Saigon luôn chú trọng đến việc đào tạo và phát triển nghề nghiệp cho các thành viên. Các khóa học, chương trình đào tạo về kỹ năng chuyên môn và quản lý được tổ chức thường xuyên, giúp nâng cao kiến thức, kỹ năng và có cơ hội thăng tiến trong sự nghiệp. Khách sạn cũng hỗ trợ các thành viên tham gia các hội thảo và khóa học chuyên ngành để phát triển nghề nghiệp.
Thông tin liên hệ
-
Ms. Thư
-