Receptionist
- Hạn nộp: 31/01/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận 1 - TP HCM
Làm theo ca
Khách sạn/ Khu căn hộ
Tiền sảnh
Nhân viên
17/01/2025 10:04
Mô tả công việc
To prepare for next day's VIP arrival, and ensure that amenities in the room are set up and be ready to welcome guest.
To advise relevant Senior Management of all incoming VIP guests so that special requirements that may need to be attended to are actioned accordingly.
To coordinate with Housekeeping Department to ensure the rooms are ready before guest arrival.
To ensure that every reservation contains the correct and applicable information. This will alleviate guest concerns during the check in and check out procedure.
To ensure that all information relating to a reservation is keyed correctly into the OPERA and errors are kept to an absolute minimum. This practice will allow the production of true and correct statistical information which will in turn ensure the overall hotel operation.
To greet guests with the most hospitable attitude at the hotel.
To be knowledgeable of VIP guests and repeat guests whenever possible addresses such guests by name.
To make check-in, check-out process and to ensure proper coverage and prompt guest service.
To inform to all relevant departments in case of having any guest with special needs for proper attention.
To work closely with F&B Department to ensure services provided are to the satisfaction of the guests.
To ensure that all guest inquiries and requests are attended to in a helpful, professional, warm and friendly manner.
To follow up with guests’ payment.
To answer, screen and forward incoming phone calls.
To ensure that all telephone inquiries are provided with concise information concerning the services and facilities provided by the Hotel.
To be constantly aware of all rates and rate structures, promotion programs, packages and special rates that may be applicable at Hotel Nikko Saigon.
To be constantly aware of the complete range of services and products that Hotel Nikko Saigon will provide to its guests and visitors.
To note the events & functions of the day to guide guest accordingly.
To ensure that You have a comprehensive knowledge of Saigon and what is happening within the city at all times, and all guest or caller inquiries are met with prompt, informative friendly solutions.
To alert Security whenever a suspicious looking person or troublemaker in the area.
To keep alert for guests entering and leaving the Hotel.
To be willing to offer assistance at all times.
To adhere SOP.
To coordinate closely with relevant departments to solve guest problem and report to Duty Manager of that working shift accordingly.
To record and report the problems concerning guests to Duty Managers in Daily Guest Service Logbook.
To attend hotel and departmental meetings and training sessions fully.
To comply with hotel’s health, safety and hygiene policy.
To adhere to personal grooming and hygiene standards.
To perform any other duties which may be assigned by the Management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary
Very attractive service charge
13th month salary
14th month bonus based on performance and business result
The bonus for public holidays throughout the year, New Year holiday and Lunar New Year according to regulations
Pay insurance based on the contracted salary during the probation period, according to the Social Insurance Law
Work 5 days per week or 44 hours per week
Meal allowance on duty (02 meals per day)
Annual health check-up
Uniforms and Laundry service provided
Yearly outing trips (both domestic and international)
Free parking
Yêu cầu công việc
College graduate, hospitality major is preferable
English skill: equivalent to B2 minimum
Pleasant looking
Good manner in communication
Willing to work shifts
Yêu cầu hồ sơ
Apply directly via hoteljob.vn
Apply online through the website http://www.hotelnikkosaigon.com.vn/career.php
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- 235 Đường Nguyễn Văn Cừ, Nguyễn Cư Trinh, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
- https://www.hotelnikkosaigon.com.vn
Khách sạn Nikko Saigon thuộc quyền sở hữu của Công ty Cổ phần Fei Yueh Việt Nam (100% vốn Đài Loan) và được quản lý bởi Công ty TNHH Quản lý Khách sạn Okura Nikko (Nhật Bản) thông qua hợp đồng quản lý. Khách sạn Nikko Saigon nằm trong quần thể tòa nhà bao gồm Royal Centre, Trung tâm mua sắm Now Zone và Khách sạn có địa chỉ tại số 235 Nguyễn Văn Cừ, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam. Để đảm bảo sự hài lòng và gắn bó lâu dài của thành viên, Khách sạn Nikko Saigon chú trọng đến việc xây dựng các chính sách phúc lợi cho thành viên khi ứng tuyển làm việc tại đây. Các phúc lợi này không chỉ giúp cải thiện chất lượng cuộc sống của thành viên mà còn tạo động lực cho sự cống hiến và phát triển trong công việc. Khách sạn Nikko Saigon luôn chú trọng đến việc trả lương công bằng và hợp lý đúng hạn, tương xứng với năng lực và đóng góp của mỗi thành viên. Những thành viên tại Khách sạn Nikko Saigon được hưởng các chế độ bảo hiểm đầy đủ theo quy định của pháp luật trong thời gian thử việc. Đồng thời, khách sạn cũng hỗ trợ các thành viên trong việc chăm sóc sức khỏe định kỳ, khám sức khỏe hàng năm tại các cơ sở y tế uy tín, giúp đảm bảo sức khỏe cho người lao động. Các chế độ nghỉ phép và nghỉ lễ theo Bộ luật Lao động, Khách sạn Nikko Saigon cũng cung cấp các chế độ ăn uống cho thành viên trong suốt ca làm việc, bao gồm bữa ăn sáng, trưa và tối tại khu vực dành riêng cho thành viên. Bên cạnh đó, khách sạn còn có không gian nghỉ ngơi đầy tiện nghi, giúp mọi người có thể thư giãn trong thời gian giải lao. Ngoài ra, hằng năm khách sạn còn tổ chức cho tất cả các thành viên chuyến đi chơi thư giãn ở các khu Resort sang trọng nhất. Khách sạn Nikko Saigon luôn chú trọng đến việc đào tạo và phát triển nghề nghiệp cho các thành viên. Các khóa học, chương trình đào tạo về kỹ năng chuyên môn và quản lý được tổ chức thường xuyên, giúp nâng cao kiến thức, kỹ năng và có cơ hội thăng tiến trong sự nghiệp. Khách sạn cũng hỗ trợ các thành viên tham gia các hội thảo và khóa học chuyên ngành để phát triển nghề nghiệp.
Thông tin liên hệ
- Ms. Thư