Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
5124 1

Housekeeping Attendant

  • Đã tuyển xong
  • Mức lương: Thỏa thuận

Thông tin cơ bản

Số lượng
2
Nơi làm việc
Quận 1 - TP HCM
Giờ làm việc
Khác
Ngành nghề
Buồng phòng
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
26/11/2024 16:35

Mô tả công việc

To meet with superior(s) and takes on daily assigned tasks.

To sign for room keys.

To retrieve, restock cart and push to assigned guest rooms/serviced apartments.

To check all working equipment prior to and after its use to ensure they are in good conditions.

To greet guests in hallways or in passing with smile.

To clean bathtubs, toilets, sinks, walls, mirrors, furniture, windows and floor surfaces using cloths, mops, sponges, brushes and cleaning agents by extending arms over head, bending and stooping.

To strip and make beds, changing bed linens.

To dust all furniture, artworks, drawers, window/door ledges, corners thoroughly.

To check under beds to remove trash or other debris.

To push and pull vacuum cleaners throughout entire room(s) and empty trash.

To maintain floral arrangement.

To replenish bathroom amenities and supplies in guest rooms/serviced apartments.

To check and maintain equipment in proper state of cleanliness and functioning.

To visually inspect guest rooms/serviced apartments for cleanliness and appearance before recording time out of completion of room.

To ensure guest services assigned by superior(s) or requested by guest(s) are promptly and courteously met.

To follow all Lost and Found procedures regarding guest property; absolute respect for guest property should always be exercised.

To report for work on time, and according to posted schedule; To follow Work Sheet.

To report damage or malfunction in guest rooms/serviced apartments to superior(s), if any.

To report discrepancy about room/apartment status to superior(s) immediately upon discovery.
To report guest complaints/requests/comments to superior(s) immediately.

To report unusual behavior/activities on floors to superior(s).

To attend Hotel and Departmental meetings and training sessions fully.

To comply with Hotel’s health, safety and hygiene policy.

To maintain a high standard of personal hygiene and grooming at all times.

To perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.


Quyền lợi được hưởng

Get competitive salary & service charge
13th month salary, bonus based on performance and business result
Work 5 days per week or 44 hours per week
12 days of annual leave
Insurance as labor law
Meal allowance on duty ( 02 meals per day)
Uniforms and Laundry service provided
Free parking
Other benefits according to Hotel policy


Yêu cầu công việc

Professional certificate in Housekeeping
High school graduate
Basic English communication
Service minded
Good physical health condition
Willing to work shift

Yêu cầu hồ sơ


Apply directly via hoteljob.vn

Apply online through the website http://www.hotelnikkosaigon.com.vn/career.php

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 235 Đường Nguyễn Văn Cừ, Nguyễn Cư Trinh, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam
  • https://www.hotelnikkosaigon.com.vn
  • 1. Quy mô công ty (Số nhân viên/ Cấp sao): 433 nhân viên / 5 sao 2. Sơ lược về công ty: Khách sạn 5 sao dưới sự quản lý của Tập đoàn Quản lý Khách sạn Okura Nikko 3. Lĩnh vực hoạt động: Chúng tôi cung cấp dịch vụ cho thuê văn phòng, dịch vụ cư trú, dịch vụ ẩm thực và các dịch vụ khách sạn khác

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu

message.svg