Korean Guest Relations Officer/ Korean Speaking Guest Relations Officer
- Hạn nộp: 30/06/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Làm theo ca
Kinh doanh & tiếp thị
Nhân viên
29/06/2024 23:05
Mô tả công việc
• Plan and co-ordinate the provision of friendly, efficient services to guests
• Schedule activities for guests
• Plan and co-ordinate all promotional activities targeting clients
• Trace relevant statistics about clientele
• Co-ordinate and supervise all activities for guests
• Assist with check-ins/check-outs of clients
• Greet Guests upon arrival
• Room Guests
• Cover guest relations desk
• Assist guests with airline bookings and reconfirmation’s
• Assist all departments in being receptive to the needs of guests
• Attend recreation activities when necessary
• Plan and conduct group and function rundown meetings
• Assist in any other duties when required by the Guest Relations Manager
• Assist with translations (information; guest directory; menus etc) as required
• Provide feedback from Guests to Manager for action
Quyền lợi được hưởng
BENEFIT:
- Full salary; service charge and social insurance contribution in probation period
- Attractive salary and insurance package
- Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
- Opportunity to join international training and development programs
- Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
- Sleeping Lounge for Employee
- Laundered uniform provided by Hotel
- Pre-employment health check and annual health check
- Birthday gift and Allowances on other special events
- Free parking
- Recognition program with valuable gifts
- Summer vacation and many team building activities
- Hotel discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
- Unlimited Food & Beverage discount at Restaurants and Bars in Hotel
- Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills:
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Good command of Korean/ English
• Proficient in the use of Microsoft Office
Qualifications:
• Bachelor Degree in Hotel Management, Business Management or equivalent
Experience:
• 3-year experience in customer service/ hospitality
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV (recent photo attached) to:
• Send directly at HR Department: B1, Keangnam Hanoi Landmark72 Tower, Pham Hung Str, Nam Tu Liem, Hanoi
• Telephone No.: 024 3275 3464
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6 Cau Giay New Urban Area, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam
- https://landmark72.intercontinental.com/
Tọa lạc tại tòa tháp Hanoi Landmark72, InterContinental Hanoi Landmark72 là khách sạn năm sao cao nhất Việt Nam với 359 phòng nghỉ cao cấp, sang trọng, tất cả đều có tầm nhìn tuyệt đẹp ra toàn cảnh Hà Nội. Được thiết kế dựa trên ý tưởng nghệ thuật độc đáo, các nhà hàng và quán Bar trong khách sạn hứa hẹn là điểm đến hấp dẫn để thư giãn ở độ cao tới 300m. Ngoài ra, khu vực hội nghị với diện tích 3000m2, bao gồm phòng tiệc lớn với sức chứa hơn 1000 người là một địa điểm lý tưởng cho mọi sự kiện. Bên cạnh đó, tại tập đoàn IHG, chúng tôi luôn tâm niệm con người là tài sản quan trọng nhất và là trung tâm của mọi quyết định. Cam kết của chúng tôi tới mọi thành viên trong đội ngũ là mang tới môi trường làm việc lý tưởng nhất để gây dựng và phát triển sự nghiệp. Vì vậy, dù bạn là ai, sở thích của bạn là gì, hãy mang trọn vẹn niềm đam mê đó tới IHG và bạn sẽ có không gian được là chính mình tại chính nơi làm việc.
Thông tin liên hệ
- Human Resources Department