DUTY MANAGER - Quản lý ca
- Đã tuyển xong
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Làm theo ca
Tiền sảnh
22/03/2024 11:03
Mô tả công việc
· Conduct inspections of front of house and back of house during shift, including Front Office, Housekeeping, Lobby, Food and Beverage Outlets, Public Areas, Car Parking
· Meet and Greet VIPs
· Handle all Complaints
· Ensure working of all Front Office Policies and Procedures
· Ensure effective shift hand-over
· Be knowledgeable of Front Office systems and know back up procedures and system recovery procedures
· Efficient check in and check out process
· Review and monitor early morning wake up procedures
· Post room charges
· Maintain correct guest registration cards
· Maintain special programs (eg frequent flyer; priority club)
· Effective management of incoming and outgoing calls
· Maintain current Hotel information
· Provide information on memberships
· Communicate problems, resolved or unresolved to your Supervisor at shift change over and document in log book
· Complete knowledge of all room types, hotel matrix, and facilities
· Review arrival lists and anticipate needs
· Operate communication equipment
· Access and use rooms computer programs
· Conduct Credit card checks
· Ensure staff adhere to Standards and Procedures for cash handling
· Maintain own cash float
· Correct banking
· Update Guest History Maintenance
· Prepare contingency reports
· Staff Supervision of Night staff: Contractors; Porters, Cleaners, Room Service and works with Human Resources to ensure their performance is effectively managed
· Oversees the Night Audit Function
· Develop, update and train standards and procedures
· Produce Revenue Reports
· Perform file back up maintenance
· Review all audits and reconciliation of daily sales transactions of front office and all outlets, balancing all cash registers and reporting discrepancies to Line Managers
· Week end and Month end reports completed in line with policy
· Advise Line Managers of recurring errors
· Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
· Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
• Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period
• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
• Opportunity to join international training & development programs and cross training programs
• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
• Sleeping Lounge for Employee
• Laundered uniform provided by Hotel
• Pre-employment health check and annual health check
• Birthday gift and Allowances on other special events
• Recognition program with valuable gifts
• Summer vacation and many team building activities
• Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
• Free parking
• Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills:
· Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
· Good writing skills
· Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
· Problem solving and organizational abilities
Qualifications:
· Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Experience:
· 2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV (recent photo attached) to recruitment email
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6 Cau Giay New Urban Area, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam
- https://landmark72.intercontinental.com/
Tọa lạc tại tòa tháp Hanoi Landmark72, InterContinental Hanoi Landmark72 là khách sạn năm sao cao nhất Việt Nam với 359 phòng nghỉ cao cấp, sang trọng, tất cả đều có tầm nhìn tuyệt đẹp ra toàn cảnh Hà Nội. Được thiết kế dựa trên ý tưởng nghệ thuật độc đáo, các nhà hàng và quán Bar trong khách sạn hứa hẹn là điểm đến hấp dẫn để thư giãn ở độ cao tới 300m. Ngoài ra, khu vực hội nghị với diện tích 3000m2, bao gồm phòng tiệc lớn với sức chứa hơn 1000 người là một địa điểm lý tưởng cho mọi sự kiện. Bên cạnh đó, tại tập đoàn IHG, chúng tôi luôn tâm niệm con người là tài sản quan trọng nhất và là trung tâm của mọi quyết định. Cam kết của chúng tôi tới mọi thành viên trong đội ngũ là mang tới môi trường làm việc lý tưởng nhất để gây dựng và phát triển sự nghiệp. Vì vậy, dù bạn là ai, sở thích của bạn là gì, hãy mang trọn vẹn niềm đam mê đó tới IHG và bạn sẽ có không gian được là chính mình tại chính nơi làm việc.
Thông tin liên hệ
- Human Resources Department