INSTANT SERVICE AGENT - NV TỔNG ĐÀI
- Hạn nộp: 31/12/2024
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
1
Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Làm theo ca
Tiền sảnh
Nhân viên
21/11/2024 10:27
Mô tả công việc
• Process all incoming and outgoing calls accurately and courteously
• Records and controls accurately wake up calls
• Pages guests in co-operation with concerned departments
• Records all entries on traffic sheets
• Assists guests with international calls and directory queries
• Calls guests by name whenever possible
• Pages staff member when requested
• Abides by principles of guest privacy
• Handles guests needs or requests and reports complaints to the Telephone Supervisor
• Report on logbook daily
• Bill call costs
• Aware of local telephone listings and frequently dialed numbers
• Strictly abides by standards policies and procedures governing cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations
• Advises defects on switchboard equipment to Supervisor
• Maintains a clean work environment
• Attends to all guest queries and requests promptly
• Maintains detailed knowledge of the Hotel’s fire, life and safety system
• Maintains detailed knowledge on the Emergency Response Team and workings of the telephone room in this regard
• Maintain Hotel Information
Quyền lợi được hưởng
• Attractive salary and insurance package
• Duty meal at hotel’s staff cafeteria
• Laundered uniform
• Free parking
• Summer vacation and many team building activities
• Pre-employment health check and annual health check
• Hotel discounts worldwide at all IHG hotels and resorts
• Food & Beverage discount at hotel
• Opportunity to join international development programs
• Chance to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand • Other benefits according hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills –
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Able to read and write English
• Korean speaking is an advantage
• Proficient in the use of Front Office System
Qualifications –
• High School or Vocational Certificate in Business Management, Business Study or equivalent Experience – 1 year experience in customer service or switchboard operator.
Yêu cầu hồ sơ
- Please send your CV to email (or Download Application Form here: http://bit.ly/ICLM72_ApplicationForm)
- Tel: 024 3275 3464
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Keangnam Hanoi Landmark Tower, Plot E6 Cau Giay New Urban Area, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi, Vietnam
- https://landmark72.intercontinental.com/
Tọa lạc tại tòa tháp Hanoi Landmark72, InterContinental Hanoi Landmark72 là khách sạn năm sao cao nhất Việt Nam với 359 phòng nghỉ cao cấp, sang trọng, tất cả đều có tầm nhìn tuyệt đẹp ra toàn cảnh Hà Nội. Được thiết kế dựa trên ý tưởng nghệ thuật độc đáo, các nhà hàng và quán Bar trong khách sạn hứa hẹn là điểm đến hấp dẫn để thư giãn ở độ cao tới 300m. Ngoài ra, khu vực hội nghị với diện tích 3000m2, bao gồm phòng tiệc lớn với sức chứa hơn 1000 người là một địa điểm lý tưởng cho mọi sự kiện. Bên cạnh đó, tại tập đoàn IHG, chúng tôi luôn tâm niệm con người là tài sản quan trọng nhất và là trung tâm của mọi quyết định. Cam kết của chúng tôi tới mọi thành viên trong đội ngũ là mang tới môi trường làm việc lý tưởng nhất để gây dựng và phát triển sự nghiệp. Vì vậy, dù bạn là ai, sở thích của bạn là gì, hãy mang trọn vẹn niềm đam mê đó tới IHG và bạn sẽ có không gian được là chính mình tại chính nơi làm việc.
Thông tin liên hệ
- Human Resources Department