Guest Service Officer - Nhân viên Lễ tân
- Hạn nộp: 10/01/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
2
Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Làm theo ca
Tiền sảnh
Nhân viên
03/12/2024 17:11
Mô tả công việc
- Receive all incoming calls in a standard, courteous and friendly manner, responsible for accurate connection.
- Answer all calls in the manner specified by the standard of hotel on a consistent basis.
- Answer guest’s inquires over the phone and follow up personally to resolve guest request.
- Rotating job responsibilities in other sections of the Front Office Department.
- Responsible for booking and placing of guest long distance calls correctly
- Responsible for placing of guests’ wake-up calls accurately and timely
- Perform personalized wakeup call efficiently and consistently
- Responsible for monitoring wake-up call log and take appropriate action if a call is not answered.
- Responsible for paging of hotel personnel correctly when required.
- Have thorough knowledge of and assists guests and callers with the hotels Voice Mail system.
- Contribute to overall efficiency by performing other relevant duties as assigned.
- Report fault promptly
- Have thorough and detailed knowledge of hotel facilities and hours of operation, to ensure correct response to guests’ questions
- Have thorough knowledge of daily events in the hotel.
- Have a thorough knowledge of emergency procedures; i.e. fire, alarm, evacuation, bomb, threat etc…
- Ensure that the working area is kept clean and tidy at all times.
- Cultivate good working relationships with inter-related departments
- Identity VIP, SPG, regular guests and long staying guests and build rapport to offer personalized service and assistance
- Handle “Guest Service Center” promptly and follow up that all requests have been responded to the guest’s full satisfaction
- Undertake assignments as delegated by supervisors
- Seek opportunities to continually improve guest service
- Take appropriate action to resolve guest complaints
- Promote the hotel and the hotel products and services
- Maintain a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests
- Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
- Ensure a high level of cleanliness is maintained in your work area
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefit Package
Yêu cầu công việc
- Other foreign language ability
- Sweet & lovely voice, proper tone & speed
- Good English language skill and communication skill
- Good and positive hospitality attitude
- Good and positive hospitality attitude
- Always willing to learn, willing to help
Yêu cầu hồ sơ
Nhận hồ sơ và phỏng vấn trực tiếp:
ĐC: Biển An Bàng, Cẩm An, Hội An, Quảng Nam
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
- Quy mô:
- Khối phố An Bàng, phường Cẩm An, Hội An, Quảng Nam
CITADINES PEARL HOI AN Citadines Pearl Hoi An là dự án phức hợp gồm 364 phòng khách sạn, 218 căn hộ, 12 căn biệt thự cao cấp chuẩn 5*, kết hợp các hoạt động mua sắm, vui chơi giải trí, game club, bowling, rạp chiếu phim, dịch vụ ẩm thực Á - Âu, trung tâm hội nghị với sức chứa 1.000 khách, dịch vụ Spa, bể bơi ngoài trời rộng lớn... Tọa lạc ngay tại biển An Bàng - Top 100 bãi biển đẹp nhất thế giới. Dự án được đầu tư bởi Công ty CP Tri Việt Hội An, tư vấn và quản lý dự án bởi The Ascott Limited. Ascott là thành viên của Tập đoàn CapitaLand có trụ sở chính tại Singapore, là thương hiệu đẳng cấp tiên phong tại khu vực châu Á Thái Bình Dương trong lĩnh vực dịch vụ căn hộ từ năm 1984, và là nhà vận hành kinh doanh căn hộ dịch vụ hàng đầu thế giới.
Thông tin liên hệ
- Phòng Nhân sự