Guest Service Officer - Nhân viên Lễ tân
- Hạn nộp: 15/04/2025
- Mức lương: Thỏa thuận
Thông tin cơ bản
Mô tả công việc
- Receive all incoming calls in a standard, courteous and friendly manner, responsible for accurate connection.
- Answer all calls in the manner specified by the standard of hotel on a consistent basis.
- Answer guest’s inquires over the phone and follow up personally to resolve guest request.
- Rotating job responsibilities in other sections of the Front Office Department.
- Responsible for booking and placing of guest long distance calls correctly
- Responsible for placing of guests’ wake-up calls accurately and timely
- Perform personalized wakeup call efficiently and consistently
- Responsible for monitoring wake-up call log and take appropriate action if a call is not answered.
- Responsible for paging of hotel personnel correctly when required.
- Have thorough knowledge of and assists guests and callers with the hotels Voice Mail system.
- Contribute to overall efficiency by performing other relevant duties as assigned.
- Report fault promptly
- Have thorough and detailed knowledge of hotel facilities and hours of operation, to ensure correct response to guests’ questions
- Have thorough knowledge of daily events in the hotel.
- Have a thorough knowledge of emergency procedures; i.e. fire, alarm, evacuation, bomb, threat etc…
- Ensure that the working area is kept clean and tidy at all times.
- Cultivate good working relationships with inter-related departments
- Identity VIP, SPG, regular guests and long staying guests and build rapport to offer personalized service and assistance
- Handle “Guest Service Center” promptly and follow up that all requests have been responded to the guest’s full satisfaction
- Undertake assignments as delegated by supervisors
- Seek opportunities to continually improve guest service
- Take appropriate action to resolve guest complaints
- Promote the hotel and the hotel products and services
- Maintain a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests
- Adhere to the hotel’s security and emergency policies and procedures
- Ensure a high level of cleanliness is maintained in your work area
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary and Benefit Package
Yêu cầu công việc
- Other foreign language ability
- Sweet & lovely voice, proper tone & speed
- Good English language skill and communication skill
- Good and positive hospitality attitude
- Good and positive hospitality attitude
- Always willing to learn, willing to help
Yêu cầu hồ sơ
Nhận hồ sơ và phỏng vấn trực tiếp:
ĐC: Biển An Bàng, Cẩm An, Hội An, Quảng Nam
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB
Quy mô:
Khối phố An Bàng, phường Cẩm An, Hội An, Quảng Nam
-
-
https://thepearlhoian.vn/
The Pearl Hoi An tọa lạc tại bãi biển An Bàng, một trong những bãi biển cát trắng đẹp nhất thế giới. Tất cả tiện ích đều nằm trong tầm tay với hệ thống 588 phòng khách sạn, căn hộ và siêu biệt thự biển. Đặc biệt The Pearl Hoi An còn sở hữu vị trí vô cùng thuận lợi khi chỉ cách Phố cổ Hội An 5km. Hãy tạm gác lại bộn bề cuộc sống, tận hưởng những phút giây thư giãn tuyệt vời với chuỗi hành trinh khám phá bất tận tại khu nghỉ dưỡng biển xinh đẹp bên bờ Di Sản Thế Giới.
Thông tin liên hệ
-
Phòng Nhân sự
-