- The Call Center staff must ensure that all tasks performed are correct, timely and of a consistently quality.
- The Call Center staff must ensure that through personal presentation, telephone manner, effective and efficient work practices and guest service standards, that guests and callers "first" impression of Hotel des Arts Saigon is a lasting one of genuine warmth and friendliness and of high standards. Greeting/Attitude: In any circumstances, the Call Center will follow strictly the telephone standards established, will talk with a friendly tone of voice and will keep high level of respect and a positive attitude.
- Follow up: The Call Center will act quickly and efficiently, following the guest requests and instructions received by her/his supervisor.
- Privacy: The call center staff will be attentive to respect the privacy/confidentiality of the information, or guest names available at the call center room. He/she will ensure not to transmit any guest name, or guest history information.
- Other duties as assigned by Managers.
Quyền lợi được hưởng
- 2 days off per week
- Competitive salary + 13th month salary
- Attractive monthly Service charge
- Bonus for Public Holidays + Tet
- Opportunity for learning & development
- Duty meal + Uniform
- Parking lot
- Annual Company Outing trip + Staff Party
- Other benefits from AccorHotels & Company
Yêu cầu công việc
- Good communication in English, especially in Listening
- Knowledge about hotel operation is a plus
Yêu cầu hồ sơ
Please send your updated CV with last photo to Recruitment Team
Chia sẻ:
Nộp hồ sơ ứng tuyển
Lưu ý: Bạn nên Tạo hồ sơ trực tuyến để Nhà tuyển dụng chủ động liên hệ tới bạn
Vui lòng làm theo các chính sách này khi đánh giá một nhà tuyển dụng:
Không đăng các đánh giá không thật với mục đích làm tăng
hoặc giảm xếp hạng
Không đăng nội dung lạm dụng, thù hận, đe dọa hoặc quấy rối
người khác.
Không đăng nội dung chứa lời tục tĩu hoặc công kích
Đừng mạo danh bất kỳ người nào, không xuyên tạc mối liên kết
của bạn với một người hoặc tổ chức.
Không đăng thông tin riêng tư bí mật của bạn và người khác,
như địa chỉ thực, số bằng lái xe, CMND hoặc bất kỳ thông tin nào khác thuộc về quyền sở hữu cá nhân
Nội dung đăng nên dễ đọc, đúng chính tả, không sử dụng viết
hoa và chấm câu quá nhiều.
Đăng thông tin rõ ràng, có giá trị và trung thực.
Cố gắng đăng nội dung bao gồm cả ưu điểm và nhược điểm.
Sử dụng đúng ngữ pháp và kiểm tra chính tả của bạn.
Hãy tử tế với người khác, không công kích hoặc đăng đánh giá
với mục đích triệt hạ một cá nhân hay doanh nghiệp nào đó. Cùng nhau xây dựng một môi trường văn
minh và lịch sự.
Embark on a journey back in time to Vietnam in 1930s with Hôtel des Arts boutique lifestyle hotel in Saigon. Combining the classical charm of French Indochina with a sense of timeless chic that only the MGallery Collection can provide, the hotel is as much an art museum as it is a 5 star hotel. Hôtel des Arts Saigon invites guests to relive the romance of this bygone era in their luxury hotel which offers all the comforts of the 21st century.