Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

1140 400
12500 1

Housekeeping staff Nhân viên buồng phòng Room Attendant

  • Hạn nộp: 28/02/2024
  • Mức lương: 8 - 12 triệu

Thông tin cơ bản

Số lượng
5
Nơi làm việc
Quận Hoàn Kiếm - Hà Nội
Giờ làm việc
Khác
Ngành nghề
Buồng phòng
Vị trí
Nhân viên
Cập nhật
05/03/2024 16:00

Mô tả công việc

MAIN DUTIES:

Administration

• Listen and comply important notice from the briefing as well as the Daily Important News board

Lắng nghe và thực hiện những chú ý quan trọng trong buổi họp đầu ca cũng như bảng thông tin quan trọng.

• To be able to rotate job within Public area section.

Có khả năng quay vòng công việc trong khu vực công cộng.

Financial and Revenue Responsibilities

• Report to Floor supervisor; Order taker any discrepancies, damages or losses of hotel property in public area.

Báo ngay cho Giám sát viên hay nhân viên nhận yêu cầu về những tài sản của khách sạn bị khác biệt, bị hư hại, bị mất trong khu vực công cộng.

• Attend to hotel environment protection program by replenishing, recycling and economizing Housekeeping materials.

Tham gia vào chương trình bảo vệ môi trường của khách sạn bằng cách tái sử dụng và tiết kiệm các vật dụng của bộ phận buồng.

Training and Human Resources Management

• Greets and courteous to all guest and colleagues, uses eye contact and always offers assistance.

Phải chào hỏi và lịch sự với tất cả các khách và các bạn đồng nghiệp, tươi cười và sẵn sàng tỏ ý giúp đỡ họ.

• Take extreme care with personal grooming in order to maintain a consistently high level of professional appearance.

Quan tâm đặc biệt đến vệ sinh và diện mạo cá nhân để thường xuyên duy trì hình thức một cách chuyên nghiệp ở mức độ cao.

• Comply and apply training program given by Public area supervisor pertaining maintaining standard of cleaning public area.

Tuân thủ và áp dụng những chương trình đào tạo của Giám sát viên khu vực công cộng về duy trì tiêu chuẩn dọn khu vực công cộng.

• To have a complete understanding of and adhere to the hotel's policy relating to fire, hygiene, health and safety.

Cần phải hiểu một cách hoàn toàn và tuân thủ các quy tắc PCCC, vệ sinh, sức khoẻ và an toàn

Guest Service Responsibilities

• Interact with the hotel’s guests in a friendly, polite, positive manner.

Giao tiếp với khách bằng cử chỉ thân thiện, lịch sự và tích cực.

• Clean and maintain functions rooms, restrooms, offices and public areas assigned to him/her according to hotel standard by performing such activities as:

Làm sạch và giữ gìn phòng tiệc, văn phòng, khu vực công cộng theo tiêu chuẩn của khách sạn bằng cách thực hiện các công việc sau

• Attend to general cleaning of restaurants, offices and public area assigned periodically by shampooing carpet, dusting and cleaning chandeliers, ceiling, A.C grills and other hard to reach fixtures and places asides form performing his daily cleaning duties.

Tham gia tổng vệ sinh nhà hàng, văn phòng, khu vực công cộng định kỳ bao gồm làm sạch thảm, trần nhà, đèn chùm, điều hoà và những nơi khó với tới và những nơi không được quét dọn thường xuyên.

• Turn in all lost & found items in public areas to Housekeeping Lost/Found directly as well as

Nộp ngay những đồ vật tìm thấy ở nơi công cộng cho văn phòng bộ phận buồng .

• Report unusual incidents and suspicious looking characters to superior immediately.

Báo cáo những sự cố, dấu hiệu khả nghi cho giám sát viên ngay lập tức.

Miscellaneous

• All ambassadors are required to comply with every reasonable request from their hierarchical supervisor(s) within an amount of time that it takes to comply under normal circumstances.

• All ambassadors may be assigned to other duties in the hotel as and when required by business levels.

GENERAL DUTIES:

Health and Safety

• Ensure that all potential and real Hazards are reported immediately and rectified

• Be fully conversant with all departmental Fire, Emergency and Bomb procedures

• Ensure that all emergency procedures are rehearsed, implemented and enforced to provide for the security and safety of guests and employees

• Ensure the safety of the persons and the property of all within the premises by fairly applying Hotel Regulations by strict adherence to existing laws, statutes etc.

• Ensure all staff within the department work in a manner which is safe and unlikely to give risk of harm or injury to selves or others

To be fully conversant with:

• Hotel fire procedures

• Hotel security procedures

• Hotel Health and Safety policy and procedures

• Hotel Facilities and attractions

• Hotel standards of operation and departmental procedures

• Sofitel Keys of Luxury and Appearance guidelines

• Sofitel “BE Magnifique” vision and its corresponding strategies

• Short and long term company marketing promotions

Quyền lợi được hưởng

Monthly salary, uniform, meals.

Yêu cầu công việc

Careful, good attitude, hard working, English is a plus.

Yêu cầu hồ sơ

Finished high school up.

Chia sẻ:
Tải lên từ máy tính

Chấp nhận tập tin doc, docx, xls, xlsx, pdf, gif, jpg, png dung lượng không quá 10MB

ĐÁNH GIÁ

5.0

TỐT

5 ĐÁNH GIÁ

Chính sách nhận xét

Môi trường làm việc5/10
Chế độ đãi ngộ5/10
Địa điểm làm việc5/10
Thêm ảnh
Môi trường làm việc
Chế độ đãi ngộ
Địa điểm làm việc

BẠN ĐÃ ĐÁNH GIÁ CHO NTD NÀY

5 THÀNH VIÊN ĐÃ ĐÁNH GIÁ

Sắp xếp đánh giá:

  • Quy mô:
  • 15 Phố Ngô Quyền, Hoàn Kiếm, Hà Nội, Vietnam
  • Sofitel Luxury Hotels, new worldwide reference (120 hotels all around the world), goal is to reinforce its position in the Sofitel Legend Metropole Hanoi is the market leader within the luxury hotel sector in Vietnam and a favorite amongst the discerning travelers from around the world. This historical landmark hotel is considered as one of the best hotels in the region with regular worldwide and domestic recognition. In all, the Metropole garnered 33 awards in 2013, including Readers' Choice Awards by Condé Nast Traveler and Travel + Leisure. The hotel features 364 rooms and suites (offering both the traditional and Contemporary flavors of Hanoi) French, Vietnamese and Italian Restaurants complemented by two of Hanoi’s favorite bars plus an award winning Spa, naturally lit meeting venues and a team of over 600 Ambassadors. Ongoing commitment to product enhancement and service delivery from the hotel’s senior management and owners provides the perfect background to a strong and positive sales effort.

Thông tin liên hệ

Mã QR giới thiệu