Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
12 - 20 triệu
Kiên Giang
Tiếng Anh (Giỏi)
100 - 499
Resort/ Khu Du lịch
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HUTECHIT
Phần mềm - Đại học
2009 → 2012
Học và làm việc bán thời gian Công ty: Cánh Cam - Chuyên về phần mềm, website, xây dựng thương hiệu Địa chỉ: ĐaKao, Quận 1, Hồ Chí Minh
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Phần mềm | |
Lễ Tân Khách Sạn | |
Quản lý giám sát | |
Tour | |
Trưởng Bộ Phận Lễ Tân | |
Quản lý tư vấn tour | |
Sales & Đặt phòng |
Kinh nghiệm làm việc
Flight Chater tại TUI Nordic
11/2019 → 4/2020 (5 tháng)
Phu Quoc
Support all guests from Nordic & English have their comfortable on transfer from/to Phu Quoc Int' aiport Solve any problems occured on transfer
Tour Operator & Guild tại Jeep Tour Phu Quoc
6/2017 → 1/2018 (7 tháng)
Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang, Việt Nam
liaising with coach operators, airlines, hoteliers and resort reps agreeing service levels, contracts and costs confirming customer names with airlines/hotels collecting, evaluating and responding (as appropriate) to customer feedback producing brochures and internet-based information providing pricing information marketing holidays to clients via travel agents, websites, brochures and television advertising handling bookings, invoicing and issuing of tickets undertaking research and planning tours preparing and giving presentations offering sightseeing advice organising and leading excursions problem solving translating and interpreting transporting and accompanying tourists
Trưởng bộ phận lễ tân tại Camellia
8/2018 → 6/2019 (10 tháng)
Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang, Việt Nam
Managing and training the Front Office staff Ensuring the front desk provides a professional and friendly service for guests Dealing with guests Arranging staff scheduling Acting as liaison between General Manager and staff The Front Office is the area of the hotel where guests form their first and last impressions of the hotel – this makes it really important for the Front Office Manager to work hard to create a pleasant experience for guests to ensure their return.
Trưởng bộ phận lễ tân tại Bauhinia
7/2016 → 2/2017 (7 tháng)
Phú Quốc
Managing and training the Front Office staff Ensuring the front desk provides a professional and friendly service for guests Dealing with guests Arranging staff scheduling Acting as liaison between General Manager and staff The Front Office is the area of the hotel where guests form their first and last impressions of the hotel – this makes it really important for the Front Office Manager to work hard to create a pleasant experience for guests to ensure their return.