Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

ĐẶNG MINH HÒA

ĐẶNG MINH HÒA

Hồ sơ 5 sao vàng 275 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 29/03/1993, 31 tuổi

102C5 - Võ Thị Sáu - Thanh Nhàn - HBT - HN

Cập nhật: 04/12/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Hanoi University

French Language - Đại học

2012 → 2016

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Teamwork
Giao tiếp

Kinh nghiệm làm việc

Supervisor tại A store accessories “Moji shops-Bags and accessories”

8/2015 → 9/2016 (1 năm 1 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

• In charge of human resources: make duty roster for all staff and caculate salary for all staff at the end of month • Supervising online – offline activites: check Fanpage and website, make sure the website always has all goods and the best quality images • Supervising the process of transporting goods and working with the “shipper team” and manager team via skype • Customer services • Arrange goods and decorate a store to increase customer attention. • Check and make sure stationery items and somes items related to sales activities are always in stock • In charge of importing/exporting stocks and note all informations into system • Daily and monthly reports on sales activity

Receptionist tại Kuretakeso Hotel

1/2017 → 9/2019 (2 năm 8 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

• Welcome guest to the hotel: reconfirm reservation with up coming guest, prepare room key and registration form, check the room allocation and key, check and fulfill up coming guest's enquiries (time arrival, time department, pick up - drop off enquiry, special request ...), provide information about hotel's policies, services, amenities, information about local restaurants, attractions, entertainment. • Expect and react promptly to guest’s requirements and inquires, actively listen and resolve guest’s complaints, solve all problems related to customer services concerning rooms, foreign currency, exchange rates, room service, fight tickets, tours, car rental, … Record all problems in daily report. • Contact and dealings with partners, clients by telephone and email. Receive and make reservations from Online Travel Agent ( Agoda, Booking.com, Expedia, Traveloka, …). Noted all informations received into the system. • Deal with many works connecting to administrations: make sure stationery items are always in stock, order at the end of the month for stationery and food items, keeping the reception area tidy, manage and organize all reception documents and others related documents, … • Solve everything related to bills and money from guests ( room charges, room services, transportation, laundry, tour, telephone, red invoice, … ) • Build strong relationships with all other departments: housekeeping, reservations, kitchen, restaurants, …

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg