Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
OPEN UNIVERSITY OF HO CHI MINH CITY
Bachelor of Trading English - Đại học
2016 → 2022
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Teamwork | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng nghiệp vụ. |
Kinh nghiệm làm việc
Operation Manager tại Grand Silverland Hotel ks cách ly
12/2020 → 10/2021 (10 tháng)
HCM
Create SOP and set up for whole department and position of isolation hotel from pre-opening base on Medical’s requirements to make sure the safe for team member and guests. Ensure full compliance to Hotel operating controls, SOP’s , policies, procedures and service standards. Assign duties to HOD’s and observer performance to adherence to hotel policies and established operation procedures. Manage and motivate Front Office team in line with the brand’s recommended behavioral guideline, in order to provide personalized high quality guest service. Handle any guest complaints or contentious issues that it could not be settled directly by receptionist or the Duty Manager, providing a rapid solution and service recovery process. Set, implement and review service standards Ensure an effective enter between Reception, Call Center, Concierge and Night Audit. Verify that accurate room status information is maintained and properly. addressed. Liaise with Engineering to ensure safety hazards in front and back of house, areas of the outlets. Foster strong communication between Front Office and Housekeeping, Engineering, Finance, Sale and Revenue. Take the balance for budget, fixed and variable Costs. Assessing and analyzing department budgets and optimize profits. Preview daily reports: Night reports, Front Office Logbook, Guest feedback, Guest Satisfaction, Financial Performance and offering the solutions if necessar
FRONT OFFICE MANGER tại Lavender Boutique Hotel
11/2019 → / (5 năm )
Thành phố Hồ Chí Minh, Hồ Chí Minh, Việt Nam
DUTY MANAGER tại Vinpearl Phu Quoc Resort and Golf
9/2016 → 3/2017 (5 tháng)
Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang, Việt Nam