Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Bích Phượng

Nguyễn Bích Phượng

Hồ sơ 5 sao bạc 674 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 02/05/1988, 36 tuổi

369/13 Le Van Luong, Phuoc Kien Ward, Nha Be District

Cập nhật: 28/08/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Aim at working in a real working environment which enables me to make use of what I have been trained to contribute to the develop of society and my career. Working in a professional environment with international standard, related to my majority. Ability to work under pressure and multitask. High attention to detail.

Trình độ học vấn chuyên môn

OPEN UNIVERSITY OF HO CHI MINH CITY

Bachelor of Trading English - Đại học

2016 → 2022

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Lắng nghe và xử lý tình huống
Teamwork
Giải quyết phàn nàn
Kỹ năng nghiệp vụ.

Kinh nghiệm làm việc

Customer Service Manager tại Savills

3/2022 → / (2 năm 8 tháng)

50 Ngô Tất Tố

Operation Manager tại Grand Silverland Hotel ks cách ly

12/2020 → 10/2021 (10 tháng)

HCM

Create SOP and set up for whole department and position of isolation hotel from pre-opening base on Medical’s requirements to make sure the safe for team member and guests.  Ensure full compliance to Hotel operating controls, SOP’s , policies, procedures and service standards.  Assign duties to HOD’s and observer performance to adherence to hotel policies and established operation procedures.  Manage and motivate Front Office team in line with the brand’s recommended behavioral guideline, in order to provide personalized high quality guest service.  Handle any guest complaints or contentious issues that it could not be settled directly by receptionist or the Duty Manager, providing a rapid solution and service recovery process.  Set, implement and review service standards Ensure an effective enter between Reception, Call Center, Concierge and Night Audit.  Verify that accurate room status information is maintained and properly. addressed.  Liaise with Engineering to ensure safety hazards in front and back of house, areas of the outlets.  Foster strong communication between Front Office and Housekeeping, Engineering, Finance, Sale and Revenue.  Take the balance for budget, fixed and variable Costs. Assessing and analyzing department budgets and optimize profits.  Preview daily reports: Night reports, Front Office Logbook, Guest feedback, Guest Satisfaction, Financial Performance and offering the solutions if necessar

FRONT OFFICE MANGER tại Lavender Boutique Hotel

11/2019 → / (5 năm )

Thành phố Hồ Chí Minh, Hồ Chí Minh, Việt Nam

DUTY MANAGER tại Vinpearl Phu Quoc Resort and Golf

9/2016 → 3/2017 (5 tháng)

Phú Quốc, tỉnh Kiên Giang, Việt Nam

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg