Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Dưới 1 triệu
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
UNIVERSITY OF ANGERS,FRANCE
HOTEL MANAGEMENT - Thạc sĩ
1998 → 2000
MASTERS IN HOTEL MANAGEMENT
Kĩ năng
• Hotel operations and management • Payroll Management • POS systems Resort experience • Revenue generation and management • Front desk experience and Service Oriented • Five-star hotel experience • Food and beverage services • Guest satisfaction speciali |
Kinh nghiệm làm việc
GENERAL MANAGER tại HOTEL CENTRAL PLAZA
12/2020 → / (4 năm 1 tháng)
KATHMANDU -NEPAL
GENERAL MANAGER tại BELADBONT RESORT
5/2019 → 11/2020 (1 năm 6 tháng)
Muscat, Oman
• Handling the complete Pre-Opening works &Procedures, Recruitment of Heads of departments and the entire staff, Establishing basic personnel standards, Coordination of training for personnel, external and in-house training and specialized training. • Marketing and sales establishing a corporate identity and marketing campaign, defining the distribution and various channels, Connecting the hotel on the GDS - Global Distribution System, Create a pricing policy • Pre-opening sales, Preparation and implementation of the opening ceremony -