Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Open university
Trading English - Đại học
2016 → 2020
Kĩ năng
Microsoft Office | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Duty Manager tại Pullman Saigon Centre
4/2017 → Hiện tại
148 Tran Hung Dao District 1
Ensures that guests’ stay at the hotel runs smoothly, helping to provide guest satisfaction at all the times thanks to their through knowledge of the hotel Managers and motivates Front Office team in line with the brand’s recommended behavioral guideline, in order to provide personalized high quality guest service. Develop and train the new team member and insure the fulfillment of the hotel/chain standards and job descriptions. Handle any guest complaints or contentious issues that can not be settled directly by receptionist or the Reception Team Leader, providing a rapid solution. Set, implement and review service standards Liaise with Engineering to ensure safety hazards in front and back of house areas of the outlets and addressed. Ensure an effective enter face between Reception, Call Centre, Concierge and Night Audit. Foster strong communication between Front Office and Housekeeping, Engineering, Finance and Reservation Sales