Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Bui Tat Thanh

Bui Tat Thanh

Hồ sơ 5 sao bạc 100 Lượt xem hồ sơ

Nam, 25/01/1996, 28 tuổi

22 Bich Cau, Dong Da, Ha Noi

Cập nhật: 14/04/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Institution- La Trobe University

Accounting and Business Management - Đại học

2016 → 2019

Kĩ năng

Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Teamwork
Giao tiếp
Kỹ năng nghiệp vụ.
English

Kinh nghiệm làm việc

Guest Service Agent / Team Leader tại Seasons Darling Harbour & Seasons Harbour Plaza

10/2016 → 7/2017 (9 tháng)

Hà Nội

 Achieve and exceed goals including performance, budget and team goals.  Display leadership in guest hospitality and demonstrate excellent customer service.  Handle guest problems and complaints in an efficient and effective approach.  Answer guest telephone/ one on one enquiries  Assist with guest reservations/bookings  Interacting with department and hotel staff in a professional and positive manner by fostering good rapport, promoting team spirit and ensuring effecting two-way communication so that staff is providing excellent customer services.  Adhere to the Seasons Apartment Hotel Group brand standards.  Checking in/out of guests and taking guest enquiries as well as reservation telephone calls.  Acknowledge every customer using their name  Demonstrated a professional attitude and image at all times.  Worked effectively in a team environment across two properties.  Ensured all procedures are conducted safely and within OH&S guidelines.  Maintained a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services to guests

Guest Service Agent /Acting Shift Leader tại JW Marriott Hotel Hanoi

9/2017 → 7/2019 (1 năm 9 tháng)

Hà Nội

 Supporting Senior Managers with the overall operation of the Front Desk.  Handle guest complaints and issues.  Answer guest telephone enquiries.  Familiar with all credit card types and machines functions (Viettinbank-Vietcombank Branches).  Handling all Red invoice information (VAT-Govt’s invoice).  Monitoring and assisting with team performance in regard to achieving Key Performance Indicator (KPI)  Set a high example in regard to punctuality, appearance, attitude, leadership, Guest relations, observance of Hotel Policies and Procedures, loyalty to management and interdepartmental cooperation.  Adhere to the JW Marriott Hotel brand standards.  Checking in and out of guests as required.  Demonstrated a professional attitude and image at all times.  Ensured all procedures are conducted safely and within OH&S guidelines.  Maintained a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services to guests.  Performs Front Office, Reception and Information operations, applying the organizational structure defined by senior management.  Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other shifts and departmental management  Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion  Follow the overall seasonal demand reservation strategy as communicated by the hotel management team with regard to room type and length of stay pricing

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg