Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
Hà Nội
Tiếng Anh (Trung bình)
3 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Trade Union University
Faculty of Social Work - Đại học
2012 → 2016
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp | |
English |
Kinh nghiệm làm việc
Bellman tại Westlake Home Hotel
6/2016 → 5/2017 (10 tháng)
Hà Nội
- Welcoming guests at the hotel main gate, carrying luggage, and instructions to the hotel check-in area - Ensure no delay in bringing luggage to the room uponcheck-in or bring luggage to lobby upon check-out - Providing local information, city maps, and otherservices upon request - Timely resolution of inquiries and customercomplaints, avoid repeating similar errors in the future
Front Office tại Western Hanoi Hotel
6/2017 → 8/2023 (6 năm 2 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Make guests feel welcome, manage room bookings(also known as reservations) - Completing procedures when guests arrive and leave- Dealing with special requests from guests (like bookingtheatre tickets or storing valuable items) - Offer Tour and transfer for guest - Dealing with complaints or problems - Choosing rooms and handing out keys - Preparing bills and taking payments - Supporting team members - Answering questions about what the hotel offers andthe surrounding area - Recommend good place for shopping,restaurant,bar...for guest