Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lưu Phương Linh

Lưu Phương Linh

Hồ sơ 5 sao vàng 473 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 17/12/1995, 28 tuổi

79 Nguyễn Thượng Hiền, Phường 5, Bình Thạnh, Ho Chi Minh City, Vietnam

Cập nhật: 16/03/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình), Tiếng Pháp (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

I am dedicated to working in the hospitality industry and enthusiastic to satisfy customers by using all my professional knowledge and skills

Trình độ học vấn chuyên môn

Hoa Sen University

Tourism and Hospitality Management - Đại học

2013 → 2018

Saigontourist Hospitality College

Front Office – House Keeping – F&B - Khác

2018 → 2018

Pre-intermediate vocational certificate in hospitality

Kĩ năng

Tôi có khả năng về Tiếng Anh, có thể đọc hiểu và giao tiếp tương đối tốt, thành thạo Excel, Word, Power Point, Access

Kinh nghiệm làm việc

Bar Operation Set Up | Marketing Coordinator tại Spirito Restaurant & Bar

5/2022 → 12/2022 (7 tháng)

Cần Thơ

Set Up Contract Bar Operation Support: Inventory, Suppliers, Recruiting & Training Marketing Coordinator: Event Execution, Online & Offline Marketing Campaign

Office Administrator tại ABinBev VietNam

5/2021 → 4/2022 (11 tháng)

Hồ Chí Minh

- Handling daily mailing, logistic, supplies for Internal/ Domestic / International - Cooperate with Tea Lady for cleanliness, renovations, event decorations of working environment - Executing HR Internal Events, Campaigns, Recruitments, Government's Document Procedures - Handling all calls Internal/ External & transferring to related departments - Controlling and Requesting employee's benefits: Pantry equipment, Tea break supplements,...

Receptionist | Front Office Adminstrator tại Sherwood Residence

9/2019 → 5/2021 (1 năm 7 tháng)

Hồ Chí Minh

- Reception task: Check in/out procedure, cashiering, upsell extras, handle requests & complaint - Synthesized employee's working records, allowances, benefits, policies - Handling paperwork, controlling budget & inventory, reporting data - Participating in planning Internal Events for Long term tenants - Coordinating Shuttle bus drivers, Valet services & Storage services

Operator - Business Center Attendant - Front Office Administrator - Personal Assistant to FOM tại Vinpearl Luxury Landmark 81

1/2019 → Hiện tại

Ho Chi Minh City, Vietnam

- Receive all calls from In house guests; External; Internal. - Transfer phone lines, information and create work tasks for other departments on system to take action - Consult and take orders for In room dining - In charge of Declaring temporary residence for foreigners and Vietnamese - Keeps the hotel database up-to-date => Particular in using Opera PMS, Siemens Hicom ACWin, Oracle: Micros, Vinpearl work task system. - Coordinate meeting rooms, set up layout, prepare tea break or coffee break. - Assist guest using compliment computer services. - Set up projectors, AV system and video conference. - Editing, scanning and printing services => Particular in using Cisco VC system, Scan software and Microsoft Office. - Ensure that the day to day administrative needs of the department are fulfilled - Accounting employee’s payroll, allowances and benefits. - Purchasing Requisition for Operating Supplies and Equipment ; materials, stationery. Checking inventory of department stock. Making purchase order as needed. => Particular in using SAP ERP (Systems, Applications & Products in Data Processing) - an enterprise resource planning software - Collaborate with HR Department of selecting , recruiting procedure; organizes the welcome and integration of new team member - Preparing materials, scheduling necessary trainings for FO department and following up implementation - Synthesized duty roster from supervisors in line with occupancy forecast or hotel activities. Oversee leave application. Manages the department's headcount for optimum efficiency. - Assists in the preparation of department's monthly budget and helps to maximize the yield of the department and control departmental expenses. - Implements guidelines, policies and procedures for operating departments - Assists in the maintenance of efficient paper work and reminds to do list or submit reports on time as directed

Receptionist – Reservation tại Glenwood City Resort

1/2018 → 6/2018 (5 tháng)

Ho Chi Minh City, Vietnam

Check-in/out procedure. Received reservations from direct customers, OTAs or sale department and decided rooms. Cashier for hotel and serviced apartments. Particular in using GIHOTECH (PMS) and ADEL (hotel lock system).

Tour guide/ sale person tại Asiana Link Travel

9/2017 → 12/2017 (2 tháng)

Ho Chi Minh City, Vietnam

Tour guide for pick up services, sale assistant, telesales person.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Nguyễn Trọng Khôi - Front Office Manager

Vinpearl Luxury Landmark 81

trongkhointd@gmail.com

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg