Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

NGUYỄN HỮU HUÂN

NGUYỄN HỮU HUÂN

Hồ sơ 5 sao 70 Lượt xem hồ sơ

Nam, 04/08/1989, 35 tuổi

K18/11 ÔNG ÍCH KHIÊM, TP ĐÀ NẴNG

Cập nhật: 11/03/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

With 8 years of experience in hospitality industry and management. Seeking joining to a hotel where I can utilize my leadership skill, experience in customer service, communication and organization, negotiation as well, in a challenge position that advancement, grow for both my career and hotel development in long-term innovation.

Trình độ học vấn chuyên môn

Vocational Training College

Tour guide - Cao đẳng

2008 → 2011

Kĩ năng

Management Skill
Team building, Leadership skills
Oral and written communication skills, Check in and Check our process, Arrangement Guest daily Activities, Communication, Guest Relation
Ability to develop hotel goals and assist other departmant on the same success.
Foreign language and Skills English: Fluent in speaking and listening, writing.
Computer Skills: Microsoft Office, Opera 5.0, Smile System, Micros System.

Kinh nghiệm làm việc

Front Office Manager tại White Sand Hotel and Apartment.

4/2018 → 3/2019 (10 tháng)

Đà Nẵng

 Responsibility for all areas of Front Office department.  Running Front Office Process properly, and responded to any inquiries from employees and or customer.  Trained and supervised FO team, reviewed all data customer.  Participated in weekly team meetings with other managers, GM  Successfully managed financial reporting for the hotel and reveiced many good feedback

Front Office Manager tại Golden Line Hotel

3/2019 → 6/2019 (3 tháng)

Đà Nẵng, Việt Nam

 Setting up, Preparation Front Office department on pre-opening and grand opening.  Support, Consult GM and the onwer running the hotel effectively.  Responsibility for all areas of Front Office department.  Running Front Office Process properly, and responded to any inquiries from employees and or customer  Trained and supervised new team member, reviewed all data customer.  Participated in weekly team meetings with other managers, GM  Successfully managed financial reporting for the hotel and reveiced many good feedback

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg