Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
University of Greenwich
Quản trị Du lịch & Khách Sạn - Đại học
2014 → 2019
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
English | |
upselling |
Kinh nghiệm làm việc
Operation Manager tại Son Minh Chi Logistics
6/2020 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
Academic Coordinator tại EMG Education
11/2019 → 5/2020 (5 tháng)
Ho Chi Minh City, Vietnam
Business Center cum Loyalty Coordinator (Trainee) tại Sheraton Saigon Hotel and Towers
12/2018 → 2/2019 (2 tháng)
Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Daily task: I was trained at Business Center as Business Center Secretary and Loyalty Coordinator.Thus, my daily task was to help to provide business center services to guest as printing, scanning, courier service, etc. Besides, I helped to check Marriott reward reports daily which related to benefits/points of membership. - On the other hand, I also trained at Front Desk as greeting visitor, check - in, check - out to guests.