Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thị Hà Vi

Nguyễn Thị Hà Vi

Hồ sơ 5 sao vàng 111 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 28/12/1998, 26 tuổi

Mỹ Đình 1, Từ Liêm, Hà Nội, Việt Nam

Cập nhật: 09/07/2019

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
Công việc mong muốn
Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

Take advantages of customers skills & experience and understanding of F&B to become a professional Staff and bring a lot value to Customers.From that, I will contribute todevelopment of Hotel.

Trình độ học vấn chuyên môn

HaNoi Tourism College

Hotel and Restaurant Management - Cao đẳng

2017 → 2019

Kĩ năng

Teamwork
Giao tiếp
Kỹ năng nghiệp vụ.

Kinh nghiệm làm việc

Casual tại InterContinental Hanoi Landmark72

4/2018 → 11/2018 (7 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

Welcom guest, Taking order, Preparation of cutlery and beverages... - Introduce, consult menu of restaurant and answer customers' queries phone-Communicating with bar team and kitchen staff to ensure special customerrequests are met and exceeded - Communication with colleagues to ensure the timely and correct preparation ofcustomers’ orders - Maintaining workstation and other kitchen areas to a hygienic standard

F&B tại GRANDIOSE HOTEL & SPA

11/2018 → 2/2019 (3 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

- Taking food and drink orders from customers via Smile system. - Preparation and Serving a range of non-alcoholic beverages and cocktails. - Taking Room Service order, provides food and drink to their zoom. - Organizational tasks, ensure the function / event (conferences, parties, seminars,weddings ...) for customers takes place smoothly and successfully. - Make reports of sales items every day.

F&B Captain tại SEN GROUP

4/2019 → 6/2019 (2 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

- Responsible to promote and ensure guest satisfaction. - Maintain a safe and sanitary work environment. Ensures that the restaurant is always kept clean and organized, both at the front as well as the back of house areas.. - Ensures that hotel brand standards and SOP's are consistently implemented. - Handle daily team member relations, and encourage problem solving by team members through proper training and empowerment.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Đỗ Thành Đạt - FB Manager

Sen Luxury

fbsen2@gmail.com - +84967860891

Nguyễn Văn Mậu - 3Spoons Restaurant Manager

InterContinental Hanoi Landmark72

3Spoons@gmail.com - 0962365388

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg