Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Kim Huyền Trân

Nguyễn Kim Huyền Trân

Hồ sơ 5 sao vàng 918 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 24/09/1998, 26 tuổi

Quận Gò Vấp, TPHCM

Cập nhật: 27/06/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

-Basic Opera skill -Studious -Hardworking -Optimistic -High of team spirit

Trình độ học vấn chuyên môn

SAIGONTOURIST HOSPITALITY COLLEGE

Hotel Management - Trung cấp

2016 → 2018

Kĩ năng

Office
English
Teamwork
Multitasking

Kinh nghiệm làm việc

Customer Service Officer tại Ninja Van Vietnam

8/2021 → / (3 năm 3 tháng)

.

- Handling complaints and request on the system and social media. - Coordinate with the operations and warehouse department to handle cargo issues. - Handling daily task and report to improve the quality of delivery. - Support to create order for partners. - Any further tasks as manager requests.

Founder and Sale tại Personal Online Shop

4/2021 → / (3 năm 7 tháng)

.

- Researching customer needs and preferences. - Managing project's social media. - Import & manage warehouse. - Handling telephone calls & messages on social media. - Relevant task.

Customer Service Officer tại Savills Vietnam

4/2020 → / (4 năm 7 tháng)

Ho Chi Minh

- Greetings Tenants and Visitors. - Responding promtly and politely all messages, requests, complains, delivers for Tenants or Visitors. - Controlling Building access. - Constant Lobby cleanliness. - Handling telephone calls. - Maintaining up-to-date all information of Office Building. - Ensure to record specific details in logbook for handovers. - Inform relevant departments and management office about Tenants's request, complains etc and follow up to ensure that these are solved. - Assist APM in updating Tenants list, temporary guest etc - Report direct to APM - Any further tasks as APM requires.

Receptionist tại INNSIDE BY MELIA SAIGON CENTRAL

12/2018 → 4/2020 (1 năm 4 tháng)

Hồ Chí Minh

-Doing check in, check out procedures by Opera system. -Handling telephone calls. -Handling guest complains, request. -Maintains the Daily log book. -Ensures strict control of room keys. -Prepare welcome cards and keys for arrival guests. -Process general cashiering skills. -Offer lugage assistance and transportation or other service requested by guest. -Understand and adhere the hotel's rules. -Manage and make order for FO stationery. -Support guest with allowable power. -Support Sales to show room for the guest. -Support and coordinate with other relevant department in hotel. -Other tasks as Manager request.

Mong muốn về công việc

I have worked in Hospitality for more than 3 years, specifically, I have been a receptionist for more than a year at Innside Saigon Central by Melia. The experience gained has acquired me several skills that are needed to be successful in this position as well. I have graduated from Saigon Tourist Hospitality College majoring in Hotel Management. Besides studying, I also regularly participate in professional sessions organized by the school. In addition, I am active and enthusiastic. I am willing to learn and do what takes to get a job done well even under pressure or on a far mission. My updated resume is enclosed for your review. I am looking forward to an interview at your hotel. Thank you for your time and consideration.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg