Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
SAIGONTOURIST HOSPITALITY COLLEGE
Hotel Management - Trung cấp
2016 → 2018
Kĩ năng
Office | |
English | |
Teamwork | |
Multitasking |
Kinh nghiệm làm việc
Customer Service Officer tại Ninja Van Vietnam
8/2021 → / (3 năm 3 tháng)
.
- Handling complaints and request on the system and social media. - Coordinate with the operations and warehouse department to handle cargo issues. - Handling daily task and report to improve the quality of delivery. - Support to create order for partners. - Any further tasks as manager requests.
Founder and Sale tại Personal Online Shop
4/2021 → / (3 năm 7 tháng)
.
- Researching customer needs and preferences. - Managing project's social media. - Import & manage warehouse. - Handling telephone calls & messages on social media. - Relevant task.
Customer Service Officer tại Savills Vietnam
4/2020 → / (4 năm 7 tháng)
Ho Chi Minh
- Greetings Tenants and Visitors. - Responding promtly and politely all messages, requests, complains, delivers for Tenants or Visitors. - Controlling Building access. - Constant Lobby cleanliness. - Handling telephone calls. - Maintaining up-to-date all information of Office Building. - Ensure to record specific details in logbook for handovers. - Inform relevant departments and management office about Tenants's request, complains etc and follow up to ensure that these are solved. - Assist APM in updating Tenants list, temporary guest etc - Report direct to APM - Any further tasks as APM requires.
Receptionist tại INNSIDE BY MELIA SAIGON CENTRAL
12/2018 → 4/2020 (1 năm 4 tháng)
Hồ Chí Minh
-Doing check in, check out procedures by Opera system. -Handling telephone calls. -Handling guest complains, request. -Maintains the Daily log book. -Ensures strict control of room keys. -Prepare welcome cards and keys for arrival guests. -Process general cashiering skills. -Offer lugage assistance and transportation or other service requested by guest. -Understand and adhere the hotel's rules. -Manage and make order for FO stationery. -Support guest with allowable power. -Support Sales to show room for the guest. -Support and coordinate with other relevant department in hotel. -Other tasks as Manager request.