Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Đà Nẵng
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Ngoại Ngữ Đà Nẵng
Ngôn ngữ Anh - Đại học
2014 → 2018
Kĩ năng
English | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Center Agent tại FOUR POINTS BY SHERATON DA NANG
6/2019 → 6/2020 (1 năm )
Đà Nẵng, Việt Nam
- Operator: receive guest calls and handle guest's requests; receive and handle guest'sproblem, update profile note and create Guest Experience Power case; be order taker for Inroom dining. - Check and answer email in 3 addresses: individual, Guest service center and Four Points. - Control Guest Experience Power system of Marriott International, check Guest Response and make report for Marketing. - Control Fire alarm and emergency phone in elevators.
Cashier tại THE PIZZA COMPANY
11/2017 → 3/2018 (3 tháng)
Đà Nẵng, Việt Nam
- Know the payment process and work with the billing tool. - Carry out of the cashier: check bill, print the bill, pay for in accordance with the customer's billing restaurants. - Ensure payment process for customers accurately and fast. - Ensure cash receipts match with the daily sales figures. - Make a cashier logbook. - Make daily revenue reports as required by the Accounting department. - Ensure to hygienic area cashier counter, keep machinery cashier operating well. - Do other tasks as required by the Manager.
Nhân viên tại Fusion Maia Resort
3/2018 → 6/2019 (1 năm 3 tháng)
Đà Nẵng, Hải Châu, Đà Nẵng, Việt Nam
1.Hostess - Welcome guests. - Get table reservation information. - Answer guests questions and requests. - Report the number of guests coming into the restaurant for the superior. - Report with managers all incidents occurring in the restaurant. 2.Cashier/Operator/Order Taker - Cashier: check bill, print the bill, pay for in accordance with the customer's billing restaurants. - Operator: pick up and answer the phone, hand over all information from and to other departments. Then process information and report to managers. - Order Taker: take order from the guests through phone, then post order and hand over to in room attendant.