Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Dương Vũ Hoài Thương

Dương Vũ Hoài Thương

Hồ sơ 5 sao vàng 187 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 26/03/1996, 28 tuổi

63 Lê Trọng Tấn, Đà Nẵng

Cập nhật: 17/04/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Ngoại Ngữ Đà Nẵng

Ngôn ngữ Anh - Đại học

2014 → 2018

Kĩ năng

English
Giao tiếp

Kinh nghiệm làm việc

Guest Service Center Agent tại FOUR POINTS BY SHERATON DA NANG

6/2019 → 6/2020 (1 năm )

Đà Nẵng, Việt Nam

- Operator: receive guest calls and handle guest's requests; receive and handle guest'sproblem, update profile note and create Guest Experience Power case; be order taker for Inroom dining. - Check and answer email in 3 addresses: individual, Guest service center and Four Points. - Control Guest Experience Power system of Marriott International, check Guest Response and make report for Marketing. - Control Fire alarm and emergency phone in elevators.

Cashier tại THE PIZZA COMPANY

11/2017 → 3/2018 (3 tháng)

Đà Nẵng, Việt Nam

- Know the payment process and work with the billing tool. - Carry out of the cashier: check bill, print the bill, pay for in accordance with the customer's billing restaurants. - Ensure payment process for customers accurately and fast. - Ensure cash receipts match with the daily sales figures. - Make a cashier logbook. - Make daily revenue reports as required by the Accounting department. - Ensure to hygienic area cashier counter, keep machinery cashier operating well. - Do other tasks as required by the Manager.

Nhân viên tại Fusion Maia Resort

3/2018 → 6/2019 (1 năm 3 tháng)

Đà Nẵng, Hải Châu, Đà Nẵng, Việt Nam

1.Hostess - Welcome guests. - Get table reservation information. - Answer guests questions and requests. - Report the number of guests coming into the restaurant for the superior. - Report with managers all incidents occurring in the restaurant. 2.Cashier/Operator/Order Taker - Cashier: check bill, print the bill, pay for in accordance with the customer's billing restaurants. - Operator: pick up and answer the phone, hand over all information from and to other departments. Then process information and report to managers. - Order Taker: take order from the guests through phone, then post order and hand over to in room attendant.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg