Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
5 sao
Giới thiệu bản thân
I am positive, responsible and committed to taking constructive actions to make differences, besides, the customer's psychological sensitivity and active learning to upgrade and renovate myself with "the spirit of can-do” are my strongest points.
Guest service experiences in multi-culture environment of the Hospitality and Marketing Industry have strengthened my ability in focusing attention on details, handling guest inquiries & complaints and high pressure working environments adaptation; as well as project leadership and communication skills.
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
English | |
Microsoft Word, Excel and other related software | |
Communication skill | |
Human Senses | |
Time Management | |
Negotiation | |
Attention to details | |
Marketing | |
Upselling |
Kinh nghiệm làm việc
Mong muốn về công việc
Seeking for an opportunity to devote in Hospitality Industry