Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
Tiếng Anh (Trung bình)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hospitality and Tourism of Faculty- Hue University
Public Relations - Đại học
2013 → 2017
Kĩ năng
Pha chế | |
Pha chế rượu và cà phê ý |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại Quoc Cuong II Hotel Da Nang
10/2016 → 4/2017 (6 tháng)
Da Nang, Viet Nam
• Greets guest courteously upon arrival. • Advises all guests of their room numbers and room rates. • Promotes in-house service facilities in order to increase revenues. • Keeps an accurate room status at all time. • Handles complaints eciently and promptly. • Actively participates in group rooming. • Handles guest needs, inquiries and requests. • Reports daily activity on log book. • Maintains good employee relations. • Check-out guest. • Performs related duties and special projects as assigned. • Strictly comply the Hotel regulation and Employee Handbook.
F&B Service – In Room Dining tại Vinpearl Phu Quoc Ocean Resort & Villas
4/2017 → 4/2018 (1 năm )
Ganh Dau, Phu Quoc, Kien Giang, Viet Na
• Consistently oer professional, friendly and engaging service • Assist guests regarding menu items in an informative and helpful way • Deliver food and beverage in a timely and accurate manner • Pick up orders eciently from the kitchen • Check outgoing orders for quality and accuracy of set up • Other duties as assigned
Waiter - Japanese Restaurant tại Corona Casino Phu Quoc
5/2018 → Hiện tại
Phu Quoc, Kien Giang, Viet Nam
• Check all the restaurant before open • Reading logbook • Fill up all station preparing for open • Check items 86 and special of the day • Greeting guest and welcome • Consistently oer professional, friendly and engaging service • Deliver food and beverage in a timely and accurate manner • Support and take care of guest • Handle guest complaint with suitable power • Farewell guests.