Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Giỏi)
500 - 999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Cao Đẳng Văn Hóa NGhệ Thuật Và Du Lịch Sài Gòn
Việt Nam Học - Tour guide - Cao đẳng
2012 → 2015
Tham gia các phong trào văn nghệ của trưởng. Cùng với đó là đi du lịch
đại học công nghệ
quản trị khách sạn - Đại học
2015 → 2018
Tham gia các phong trào văn nghệ của trưởng. Cùng với đó là đi du lịch
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
upselling | |
Giải quyết phàn nàn | |
Adobe Photoshop |
Kinh nghiệm làm việc
GSA tại Saigon Prince Hotel
7/2019 → 7/2020 (1 năm )
HCMC
• Performing Check In, check out for customer, receive & answer call to outside • Explaning information of hotel or neigborhood for guest • Handling problem, complain of guest. • Performing paper work etc : Incentive Report, Booking, Arrival List, prepare Keys hoder, Folios for guest, check special request, ….) • Reservation Drop off, pick up to airport for customer. • Performing booked of guest Online Travel Agency.
FO - GSA ( receptionist ) tại Ruby River Hotel
7/2016 → 7/2019 (3 năm )
Hồ Chí Minh
Perform all check-in and check-out tasks Manage online and phone reservations Inform customers about payment methods and verify their credit card data Register guests collecting necessary information (like contact details and exact dates of their stay) Welcome guests upon their arrival and assign rooms Provide information about our hotel, available rooms, rates and amenities Respond to clients’ complaints in a timely and professional manner Liaise with our housekeeping staff to ensure all rooms are clean, tidy and fully-furnished to accommodate guests’ needs Confirm group reservations and arrange personalized services for VIP customers and event attendees, like wedding guests Upsell additional facilities and services, when appropriate Maintain updated records of bookings and payments