Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Đặng Hoàng Minh

Đặng Hoàng Minh

Hồ sơ 5 sao bạc 455 Lượt xem hồ sơ

Nam, 21/10/1991, 33 tuổi

CHÁNH NGHĨA, THỦ DẦU MỘT, BÌNH DƯƠNG

Cập nhật: 26/01/2020

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 1 08:57 05/06/2019
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Bình Dương
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Hành chính, nhân sự

Giới thiệu bản thân

Vui vẻ, hòa đồng và giao tiếp tốt

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Bình Dương

Tài chính Ngân Hàng - Đại học

2009 → 2013

Chính quy

Kĩ năng

Anh văn
Vi tính

Kinh nghiệm làm việc

Administrative Officer tại Becamex Tokyu Co.,Ltd

1/2019 → 1/2020 (1 năm )

Sora Garden 1, C18, Hòa Phú, Thủ Dầu Một, Bd

+ Submitting all documents to BOD + Saving and organizing related + Working as receptionist for back office ( Handle and responsibility for phones, emails, booking cars, meeting room,...) + Follow up annual leave of employees, making payrolls... + Translating related documents.

Training Officer (Recruitment and Training – HR Department) tại Digital Age Dental Laboratories Company

1/2018 → 1/2019 (1 năm )

Thủ Dầu Một ( Bình Dương)

+ Support for Interviewing candidates and testing + Organizing and trainning the Orientation class, Company regulation. + Follow up employees discipline. + Administration works . + Translating training documents into English.

Team Leader (Front Office) tại THE MIRA 5 STARS HOTEL

1/2017 → 1/2018 (1 năm )

Thủ Dầu Một, Binh Duong, Vietnam

• Supervise and direct the team to ensure the smooth operation of Front Desk functions and reporting any problems to the manager. • Training and Instructing Hotel Reception Procedure for new employees .

Receptionist tại THE MIRA 5 STARS HOTEL

1/2014 → 1/2017 (3 năm )

BÌNH DƯƠNG

• Meeting and greeting visitors ensuring they are warmly greet. • Data entry onto internal system, check in, check out and payment for guest, make reservation. • Answering all incoming calls, email, request and complains from guest. • Introduce information service and sale tours, meals, interesting service of hotel. • Dealing with car, tour, restaurant request and so on from the guest.

Mong muốn về công việc

Working in professional environment.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg