Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 1 | 08:57 05/06/2019 |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Nhân viên
12 - 20 triệu
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Hành chính, nhân sự
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Bình Dương
Tài chính Ngân Hàng - Đại học
2009 → 2013
Chính quy
Kĩ năng
Anh văn | |
Vi tính |
Kinh nghiệm làm việc
Administrative Officer tại Becamex Tokyu Co.,Ltd
1/2019 → 1/2020 (1 năm )
Sora Garden 1, C18, Hòa Phú, Thủ Dầu Một, Bd
+ Submitting all documents to BOD + Saving and organizing related + Working as receptionist for back office ( Handle and responsibility for phones, emails, booking cars, meeting room,...) + Follow up annual leave of employees, making payrolls... + Translating related documents.
Training Officer (Recruitment and Training – HR Department) tại Digital Age Dental Laboratories Company
1/2018 → 1/2019 (1 năm )
Thủ Dầu Một ( Bình Dương)
+ Support for Interviewing candidates and testing + Organizing and trainning the Orientation class, Company regulation. + Follow up employees discipline. + Administration works . + Translating training documents into English.
Team Leader (Front Office) tại THE MIRA 5 STARS HOTEL
1/2017 → 1/2018 (1 năm )
Thủ Dầu Một, Binh Duong, Vietnam
• Supervise and direct the team to ensure the smooth operation of Front Desk functions and reporting any problems to the manager. • Training and Instructing Hotel Reception Procedure for new employees .
Receptionist tại THE MIRA 5 STARS HOTEL
1/2014 → 1/2017 (3 năm )
BÌNH DƯƠNG
• Meeting and greeting visitors ensuring they are warmly greet. • Data entry onto internal system, check in, check out and payment for guest, make reservation. • Answering all incoming calls, email, request and complains from guest. • Introduce information service and sale tours, meals, interesting service of hotel. • Dealing with car, tour, restaurant request and so on from the guest.