Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Vũ Hương Giang

Vũ Hương Giang

Hồ sơ 5 sao vàng 808 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 24/03/1999, 25 tuổi

Xuân Đỉnh, Tây Hồ, Hà Nội

Cập nhật: 30/05/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 1 10:11 30/09/2020
Liên hệ không thành công 2 09:23 29/05/2022
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I have 3 years of experience in receptionist at 4stars hotel in the Old Quarter, an apartment and half year of experience in the field of Food and Beverage at serving cashier and ingredients With friendliness and willingness to learn new things, I will definitely do everything in the future. Moreover, starting from high school I have always had a special interest in the service industry - an industry where we will always be exposed to many people and experience many new things.

Trình độ học vấn chuyên môn

Học Viện Tài Chính

Phân Tích Tài Chính - Đại học

2017 → 2018

CitySmart Hotel Management

Hospitality Management - Đại học

2018 → 2019

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giao tiếp
Teamwork
Kỹ năng giao tiếp ứng xử
Tin học văn phòng

Kinh nghiệm làm việc

Receptionist tại CÔNG TY TNHH Z MANAGEMENT

7/2021 → Hiện tại

Hà Nội

- Inform long-term guest check-in schedule to relevant departments, get electricity and water parameters, prepare room rental contract - Check all customer information, hand over work to the previous shift. - Check all booking status, cancel and book the right room type. - Resolve guest complaints. - Perform check-in and check-out procedures in the correct order - Cash inventory, daily income. - Relationships between parts. - Answer incoming phone calls. - Keep the front desk clean

Receptionist tại Zephyr Hotel

11/2020 → 3/2021 (3 tháng)

Hà Nội

 Check all customer information, hand over the work with the previous shift.  Check the entire reservation status, cancellation and room reservation to the right room type.  Solve guest complaints.  Perform check in procedure, check out in the correct order.  Make daily accounting reports.  Inventory of money, daily income.  Relationship between parts.  Answer incoming phone.  Keep the front desk clean.

Receptionist tại MK Premier Boutique Hotel

1/2019 → 6/2020 (1 năm 5 tháng)

Hanoi

 Check all customer information, hand over the work with the previous shift.  Check the entire reservation status, cancellation and room reservation to the right room type.  Solve guest complaints.  Perform check in procedure, check out in the correct order.  Make daily accounting reports.  Inventory of money, daily income.  Relationship between parts.  Answer incoming phone.  Keep the front desk clean.

Bartender, Cashiers, Processors tại Finncha Tea & Coffee.

11/2017 → 4/2018 (5 tháng)

Hà Nội

 Prepare drinks as required by customers.  Implementing the management of the quantity of materials is always enough.  Pay by cash and by bank card.  Always ready to answer all customer questions about the service.  Always keep the area clean.

Mong muốn về công việc

Looking for a long-term stable job. Friendly and sociable working environment.

Giải thưởng

TOEIC

7/2021

Get 800 points of TOEIC test

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg