Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 1 | 10:11 30/09/2020 |
Liên hệ không thành công | 2 | 09:23 29/05/2022 |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Giỏi)
4 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Học Viện Tài Chính
Phân Tích Tài Chính - Đại học
2017 → 2018
CitySmart Hotel Management
Hospitality Management - Đại học
2018 → 2019
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giao tiếp | |
Teamwork | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
Tin học văn phòng |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại CÔNG TY TNHH Z MANAGEMENT
7/2021 → Hiện tại
Hà Nội
- Inform long-term guest check-in schedule to relevant departments, get electricity and water parameters, prepare room rental contract - Check all customer information, hand over work to the previous shift. - Check all booking status, cancel and book the right room type. - Resolve guest complaints. - Perform check-in and check-out procedures in the correct order - Cash inventory, daily income. - Relationships between parts. - Answer incoming phone calls. - Keep the front desk clean
Receptionist tại Zephyr Hotel
11/2020 → 3/2021 (3 tháng)
Hà Nội
Check all customer information, hand over the work with the previous shift. Check the entire reservation status, cancellation and room reservation to the right room type. Solve guest complaints. Perform check in procedure, check out in the correct order. Make daily accounting reports. Inventory of money, daily income. Relationship between parts. Answer incoming phone. Keep the front desk clean.
Receptionist tại MK Premier Boutique Hotel
1/2019 → 6/2020 (1 năm 5 tháng)
Hanoi
Check all customer information, hand over the work with the previous shift. Check the entire reservation status, cancellation and room reservation to the right room type. Solve guest complaints. Perform check in procedure, check out in the correct order. Make daily accounting reports. Inventory of money, daily income. Relationship between parts. Answer incoming phone. Keep the front desk clean.
Bartender, Cashiers, Processors tại Finncha Tea & Coffee.
11/2017 → 4/2018 (5 tháng)
Hà Nội
Prepare drinks as required by customers. Implementing the management of the quantity of materials is always enough. Pay by cash and by bank card. Always ready to answer all customer questions about the service. Always keep the area clean.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
TOEIC
7/2021
Get 800 points of TOEIC test