Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
5 - 8 triệu
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Ẩm thực
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Nha Trang
Kế Toán - Đại học
2013 → 2017
Tham gia khóa đào tạo kỹ năng mềm. Tham gia lớp tiếng anh toiec 700.
Kĩ năng
English | |
Paperwork | |
Communication | |
Behavior | |
Teamwork |
Kinh nghiệm làm việc
Staff tại Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay managed by AccorHotel
6/2019 → 11/2019 (5 tháng)
Kiên Giang, Việt Nam
Team Leader of small staffs-group. Make sure everyone served guests with the same way. Upsell target of the month (drink and food). Support Supervisor, Captain to control and arrange equipment, chinaware, glasses. Do the inventory of bar stock at the end of the month. Training new staff till them get the job, make sure serve 1 way with old staff. Handle complaint. Check all station, be done before operation. Make sure equipment enough and operation was smooth.
Staff tại Boton Blue Hotel & Spa
1/2018 → 1/2019 (1 năm )
Nha Trang, Khanh Hoa Province, Vietnam
Tham gia setup và chạy các chương trình reopening của khách sạn. Được training đầy đủ kiến thức về: ala carte, buffet, room service và chinese family style.
F&B Captain tại Boton Blue Hotel & Spa
1/2019 → 6/2019 (5 tháng)
Nha Trang, Khanh Hoa Province, Vietnam
Supporting Supervisor and Outlet Manager in working. Assist Supervisor training new staff and paper work. Replace, in charge when Supervisor in day-off. Assist Supervisor in meetings and briefings at scheduled.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Best employee in F&B Department
12/2018
Voted as the best employee in F&B Department with personal funny, hard-working, always ready to learning.
Thông tin tham khảo
Nguyễn Sỹ Đan - F&B Captain
Boton Blue Hotel & Spa
sydan55kt@gmail.com - 0935910679