Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Tôn Đức Thắng
Kỹ Thuật Điện - Đại học
2013 → 2019
Saigon Tourist
Quản lý và kinh doan khách sạn - Trung cấp
2018 → 2019
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Teamwork | |
Giao tiếp | |
Bằng lái xe B2 |
Kinh nghiệm làm việc
Sale Specialist tại EB2B JOINT STOCK TECHNOLOGY COMPANY
9/2020 → Hiện tại
TPHCM , VIỆT NAM
- Finding and connecting customers who have been and are in need of using the delivery services of major shipping companies in Vietnam such as GHN, GHTK, VTP, J&T, VNPOST, DHL ,. ... building relationships, introducing and convincing customers to use the delivery service through the TOPSHIP technology platform. - Approaching, consulting and introducing the Company's services to potential customers, helping customers to understand the company's services. - Guide customers to create accounts on the company's ordering system, help customers understand the ordering process, track orders and receive goods. - Regularly monitoring the system to update the Customer's goods status, and at the same time supporting and interacting so that customers can choose goods and place orders
Bellman/Security tại ALAGON HOTELS AND SPA
5/2017 → 5/2019 (2 năm )
Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Welcome, open the door, carry luggage, call taxi for the guests . - Assist guests go to thier room, introduce the facilities in the room as well as in the hotel. - Ensure that all areas of the hotel are safe and secure.
Bellman/Concierge tại SHERATON SAIGON HOTEL AND TOWERS
6/2019 → 4/2020 (10 tháng)
Ho Chi Minh City, Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Greet and welcome,open the door, carry luggage for the guests to the hotel in a friendly. - Escort guests to room and diliver luggage, explaning all emennities and features in the room as well as in the hotel. - Enthusiasm provides customers with information about the local: maps, destinations, tours, F & B, Spa, ... to advise customers when they need. - Answer the phone , make reservations, arrange events, excursions, transportation take and distribute messages or mail.